محمدحسن آصفری :
بیش از ۲ هزار بسته‌ی حمایتی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان روز جمعه از سوی قرارگاه جهادی رمضان در نقاط محروم شهرستان اراک توزیع شد
کد خبر: ۸۴۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 24 April 2020
توزیع بیش از ۲ هزار بسته‌ی حمایتی از سوی قرارگاه جهادی رمضان
به گزارش تابناک، محمدحسن آصفری منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: این بسته‌های حمایتی شامل ۸ قلم کالای اساسی برنج، روغن، تخم مرغ، خرما، پنیر، ماکارونی، شکر، مرغ است که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

محمدحسن آصفری ادامه داد: این اقدام خداپسندانه با همکاری خیران، شرکت‌های تعاونی، تعدادی از صنایع، اتاق تعاون و اقشار مختلف مردم انجام شده است.
وی بیان داشت: نیازمندان شهرستان از سوی ائمه جماعات، بسیج محلات و معتمدین مناطق شناسایی شده و این اقلام تا اولین روز ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان می‌رسد.
منتخب مردم اراک، کنیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و تاکید بر کمک‌های مومنانه مسیر را برای مردم و مسئولان مشخص کرد و آحاد جامعه باید نسبت به تحقق این خواسته معظم له مبنی بر حمایت همه جانبه از نیازمندان اقدام کنند.

آصفری خاطر نشان کرد:تلاش می‌شود با جمع آوری کمک‌های مردمی، بسته حمایتی قرارگاه جهادی رمضان در ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار