کد خبر: ۸۳۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 12 April 2020

در نیمه شعبان ،مقام معظم رهبری در سخنرانی خود که بصورت زنده از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ،توصیه ای مبنی بر انفاق و دستگیری نیازمندان جامعه بویژه در ماه مبارک رمضان تأکید نمودند.
به منظور ارج نهادن و اجرای بخشی از منویات معظم له،کارکنان دادگاه عمومی بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد ، در حرکتی جهادی، اقدام به کمک به نیازمندان این بخش نمودند.
در نیمه شعبان ،مقام معظم رهبری در سخنرانی خود که بصورت زنده از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ،توصیه ای مبنی بر انفاق و دستگیری نیازمندان جامعه بویژه در ماه مبارک رمضان تأکید نمودند.
به منظور ارج نهادن و اجرای بخشی از منویات معظم له،کارکنان دادگاه عمومی بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد ، در حرکتی جهادی، اقدام   به کمک به نیازمندان این بخش نمودند.
آنچه که در زیر می آید ماحصل گفتگویی است که با مسئول واحد فرهنگی این حوزه قضایی انجام شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نجیب اله ایزدخواه در همین خصوص، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد گل نرجس، گفت: پیرو فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه ای مبنی برکمک به محرومان و قشر اسیب پذیر جامعه در سالروز میلاد گل سرسبد عالم هستی امام زمان (عج) این کار فرهنگی انجام شد.
مسئول واحد فرهنگی دادگاه عمومی بخش چاروسا افزود: با توجه به این که شیوع بیماری کرونا باعث مشکلات اقتصادی فراوانی برای اقشار آسیب پذیر  جامعه گردیده است به لطف خداوند متعال و مدد امام عصر (عج) و به همت همکاران گرامی در دستگاه قضایی سراسر کشور و خصوصا همکاران شاغل در استان و همچنین همکاری مردم فهیم بخش چاروسا ، برآن شدیم تا در یک حرکت فرهنگی و جهادی به بخشی از این اقشار مساعدت نماییم.
وی ضمن تشکر از انسان های نوعدوست گفت: با اعلام شماره حسابی به منظور واریز وجوه نقدی ،مبلغ 9 میلیون و 500 هزار تومان از همکاران و خیرین جمع آوری گردید.
ایزدخواه افزود:از مبلغ جمع آوری شده، اقدام به تهیه ۱۳۰ بسته اقلام خوراکی از قبیل ۷۵ بسته مواد غذایی شامل: رب گوجه، ماکارونی، روغن، سویا، دستمال کاغذی، شامپو، تاید و شیرینی و 60 کیلو گوشت قرمز نموده و در بین مردم نیازمند و خانواده های بی سرپرست بخش چاروسا توزیع نمودیم .
وی در پایان با اشاره به این که این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد، از همه خیرانی که در این اقدام ایثار و انفاق کمک کرده اند تشکر و قدردانی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار