دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی در شهرآورد شیرازی ها گلی در بر نداشت، اگرچه فجر تیم برتر میدان بود.
کد خبر: ۸۱۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 02 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این بازی که از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان، عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا فاصله فجری ها با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.

حساسیتی که در شهرآوردهای ایران وجود دارد معمولا سبب می‌شود بازی های جذابی از آب در نیاید، اگر چه دیدار شیرازی ها نسبتا خوب بود و موقعیت‌های گل هم بر روی دروازه ها به وجود آمد.

فجری ها در این دیدار در کُل تیم برتر میدان بودند اما از این برتری نتوانستند بهره ببرند و در نهایت یک امتیاز تقدیم قشقایی کردند اگرچه این مساوی به درد هیچ کدام ازاین دو تیم نمی خورد.

فقر گلزنی کمبود فجریها

در نیمه نخست این بازی توپ و میدان دراختیار فجری ها بود آنها یک بار توپ به تیر زدند و چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند تا همچنان این تیم از فقر گلزنی رنج ببرد در حالی که خوب بازی می کند.

تیم قشقایی هم در این نیمه به آن هدفی که داشت دست یافت ودروازه خود را بسته نگه داشتند، آنها چشم به ضد حمله داشتند که فجری ها اجازه ندادند این امر محقق شود.

بهترین فرصت فجریها در این نیمه در دقیقه ۲۴ رقم خورد دراین لحظه ضربه برگردان امیر حسین صدقی تنها تیر دروازه تیم قشقایی مانع از گل شدن توپ شد.

در ادامه برتری شاگردان داود مهابادی سر مربی تیم فجر، در دقیقه ۳۸ صاحب یک فرصت خوب گلزنی دیگر شدند و این بار نیز میلاد غریبی در مصاف تک به تک با دروازبان تیم قشقایی توپ را به هوا زد تا آه از نهاد نیمکت نشینان و تماشاگران تیم فجر بلند شود.

سرانجام این نیمه نیز بدون ردو شدن گلی پایان یافت تا فجری ها حسرت فرصت های از دست رفته را بخورند.

در نیمه دوم فجری ها که ۴۵ دقیقه فرصت داشتند تا به گل برسند بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه ۵۵ هم بر روی ضربه ای که کریم زاده بازیکن تیم فجر به توپ زد آنها اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع تیم قشقایی برخورد کرده و باید پنالتی گرفته شود .

پس ازاین صحنه هم بین کریم زاده بازیکن تیم فجر و حیات منش مدافع تیم قشقایی درگیری صورت گرفت و بازی برای لحظاتی متوقف شد .

دقیقه ۶۴ هم ضربه سرکم دقت بابا محمدی مهاجم تیم فجر از روی دروازه به بیرون رفت تا فجریها به گل نرسند و پنج دقیقه بعد هم ضربه سنگین علی اکبر حیدرنیا بازیکن تیم فجر با اختلاف اندک به بیرون رفت .

اخراج مربی تیم فجر از نیمکت

دقیقه ۷۷ این بازی اسماعیل زارع مربی تیم فجر به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز اخراج شد تا این بازی هم چیز داشته باشد بجز گل .

در دقایق پایانی تیم قشقایی یکی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما در نهایت قفل دروازه ها بسته ماند تا هر دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در پایان این هفته تیم فجر با ۳۵ امتیاز دررده پنجم باقی ماند، این تیم با مس کرمان هم امتیازی است و تیم قشقایی هم با ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

همچنین تیم مس رفسنجان با ۴۳ امتیاز در صدر جدول ایستاد، گل ریحان البرز با ۳۹ دوم است، خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم با ۳۸ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

در رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند.

تیم های رایکا بابل و شهرداری تبریز هم با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار