در سال 80 رئیس شورای وقت این توافق را یکی از افتخارات شورا و شهرداری بابل اعلام کرده بود ولی متاسفانه همین فرد با همکاری یک عضوفعلی شورا به جد پیگیرهستند تا توافق 18 سال پیش را زیرپا بگذارند .
کد خبر: ۸۰۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 16 December 2019

به گزارش تابناک مازندران ،سید مجتبی حکیم شهرداربابل درگفتگویی ، از دخالت های بیجا رئیس اولین دوره شورای شهر و یک عضو فعلی شورا بر علیه منافع مردم شهر انتقاد کرد و یاد آورشد: در سال 80 رئیس اولین دوره شورای شهر و شهردار وقت با مسئولین دانشکده فنی ( دانشگاه صنعی فعلی بابل) توافق کردند که شهرداری در قبال عقب نشینی دانشکده جهت ساخت خیابان 16 متری در ضلع جنوبی ، نسبت به احداث دیوارهای دانشکده اقدام نماید که در همان سال شهرداری توافق منعقده را اجرا نمود. متاسفانه بعد از گذشت 18 سال، رئیس اولین دوره شورا ویک عضو فعلی شورا که که درحال حاضرعضو فعلی مشارکت های مردمی دانشگاه صنتعی نوشیروانی هستند با طرح دعوی حقوقی بر علیه شهرداری قصد گرفتن خسارت ازشهرداری ومردم این شهر را دارند.

وی افزود: در سال 80 رئیس شورای وقت این توافق را یکی از افتخارات شورا و شهرداری بابل اعلام کرده بود ولی متاسفانه همین فرد با همکاری یک عضوفعلی شورا به جد پیگیرهستند تا توافق 18 سال پیش را زیرپا بگذارند و با شکایت از شهرداری خسارت سنگینی بگیرند سئوال ما اینست اگر در سال 80 باز نمودن این جاده جزو افتخارات شما بود چرا بعد از 18 سال دنبال این هستید منافع مردم شهر را تضییع نمائید .

شهرداربابل درادامه خطاب به مردم این شهرچنین گفت : در 9ماهه گذشته تلاش کردیم با صرفه جویی در هزینه ها ، منافع و سرمایه شما مردم عزیز را برای کارهای عمرانی هزینه نمائیم ولی متاسفانه این افراد با زیر پا گذاشتن توافق 18 سال قبل، تلاش دارند منافع شما را تضییع نمایند به شما مردم شریف بابل این قول می دهم تا زمانی که خدمتگزارتان در شهرداری هستم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد این افراد با منافع شما اینگونه برخورد نمایند .

شهردار بابل درپایان از اعضای شورای شهر و مسئولین و بزرگان شهرستان بابل خواست به کمک شهرداری بشتابند تا از تضییع منافع مردم شهر جلوگیری شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار