فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: «افرادی که حزبی به مجلس می‌روند در دوران نمایندگی باید تمام قد از برنامه‌های حزبی خود، چه خوب و چه بد حمایت کنند و در مجلس به این طرح‌ها رای بدهند».
کد خبر: ۸۰۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 16 December 2019

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از تسنیم، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان بیان کرد: «در آستانه‌ی برگزاری انتخابات هستیم و از تلاش‌های شورای نگهبان در انتخابات گذشته و انتخابات این دوره‌ی مجلس تقدیر می‌شود».

وابستگی جناحی در نظارت‌ها به امر انتخابات آسیب می‌رساند
وی افزود: «باید دید که چرا هیئت‌های اجرایی و نظارت کار خود را انجام می‌دهند اما وقتی فرد به مجلس می‌رود از مسیر منحرف شده و رسالت خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهد و انواع و اقسام مشکلات فردی و اجتماعی و طایفه‌ای برای خود و کشور ایجاد می‌کند».
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با بیان این‌که یک نماینده باید ویژگی‌های ملاک جمهوری اسلامی را داشته باشد گفت: «یک نماینده در کنار همه‌ی بایدها، یکسری نبایدهای قابل رویت و غیرقابل رویت را هم باید داشته باشد».
وی با بیان این‌که در استان کرمان بیش از ۳۵۰ داوطلب ثبت‌نام کردند که بیشتر آن‌ها به توصیه‌ی گروه و احزاب است و از خودشان هیچ تصمیمی ندارند، افزود: «این مسئله مغایر قانون است».
ابوحمزه با اشاره به وجود افرادی که با پول خرج کردن و تبلیغات با هزینه‌های سرسام‌آور وارد مجلس می‌شوند، اضافه کرد: «افرادی آن‌ها را حمایت می‌کنند که بعد از ورود به مجلس نماینده باید مطیع آن‌ها باشد و فلان مجوزات را برای آن‌ها تسهیل کند».
وی با بیان این‌که ناظرین بر انتخابات باید به این موارد نیز توجه داشته باشند تا آدم‌های فاسد به مجلس وارد نشوند گفت: «اگر مجلس امروز ما ناکارآمد است دلیلش این مواردی است که مطرح کردم و از الآن باید مراقبت کرد».
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به این‌که بعضی‌ها از فردی برای حضور در مجلس حمایت می‌کنند تا در زمان نمایندگی مجلس در انتصابات دولتی آن‌ها را به‌کارگیری کنند افزود: «افرادی که حزبی به مجلس می‌روند در دوران نمایندگی باید تمام قد از برنامه‌های حزبی خود، چه خوب و چه بد حمایت کنند و در مجلس به این طرح‌ها رای بدهند».
وی با بیان این‌که فساد اخلاقی و فکری بسیار مورد اهمیت است و این افراد شرایط لازم برای حضور در مجلس را ندارد گفت: «نماینده نباید دنبال رفع مشکلات مادی خودش باشد و از این دست موارد از بعضی نمایندگان به وفور دیده شده است».
ابوحمزه با اشاره به این‌که اگر تمهیدات لازم اندیشیده نشود مجلس این دوره دوباره تکرار می‌شود و هیچ مشکلی از کشور حل نخواهد شد بیان کرد: «زد و بند در انتخابات و واسطه‌ها را در تایید صلاحیت افراد مواظبت کنید».
وی با تاکید بر این‌که افرادی که در فتنه دخالت داشته‌اند نباید تایید شوند گفت: «فردی که نظام را قبول ندارد و در تمام فتنه‌ها هم شرکت دارد چرا باید تایید شود و نفوذ آن بیشتر شود».
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به این‌که کار هیئت نظارت بر انتخابات بسیار سخت است افزود: «از سر دلسوزی می‌گویم که مراقبت کنید تا امانت مجلس به افراد لایق برسد».
وی با بیان این‌که در روند برگزاری انتخابات و نظارت بر آن خدا را در نظر بگیرید و به مصلحت حزب و گروه و سفارش شده فلان شخص توجه نکنید گفت: «امام(ره) فرمود نمایندگانی نیاز داریم که شهید مدرس شوند».
ابوحمزه با بیان این‌که چند نماینده داریم که مانند شهید مدرس در مقابل استکبار و در حمایت از ولایت موضع داشتند؟ افزود: «وابستگی جناحی در نظارت‌ها آسیب بزرگی بوده و به امر انتخابات آسیب می‌رساند».
وی با بیان این‌که ۱۰ نفر از کرمان به مجلس می‌روند گفت: «همه‌ی افرادی که در مجلس رفتن آن‌ها دخیل بوده در پیشگاه خداوند مسئول هستند پس کار خود را برای رضای خدا خالص کنید».
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به این‌که شورای نگهبان یک رکن مهم از ارکان جمهوری اسلامی است و جایگاه عظیمی دارد افزود: «دشمن در صدد است که عملکرد خوب این شورا را زیر سئوال ببرد و همیشه هجمه‌هایی علیه این شورا توسط دشمنان و معاندین نظام داشته‌ایم».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار