قاچاق
فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح عملیاتی روز گذشته پلیس در شهرستان اراک و کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و توقیف ۱۱ دستگاه خودروی شوتی در عملیات ماموران خبر داد
کد خبر: ۸۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 December 2019

توقیف 11 خودروی شوتی در عملیات پلیس اراک

حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودرو‌های شوتی که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محور‌های مواصلاتی دارند، روز گذشته طرحی عملیاتی در این خصوص از سوی ماموران انتظامی شهرستان اراک اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، ماموران انتظامی شهرستان اراک موفق شدند تعداد ۱۱ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر اراک شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ماکروویو، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و مقادیر زیادی لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه و دیگر کالا‌های قاچاق کشف شد.

مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در این عملیات را در اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۵ میلیارد ریال بیان داشت و گفت: در این عملیات ۱۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در امر قاچاق کالا و تردد چنین خودرو‌هایی در محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار