مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت بخش های مختلف ارتباطات در ایلام برای اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 03 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی اظهار داشت: با توجه به اینکه در اربعین سال های گذشته مرز مهران به عنوان مرز اصلی تردد زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به کشور همسایه است هر ساله در حوزه ارتباطلات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی های خوبی انجام می شود که بتوانیم میزبان شایسته ای در کنار سایر مجموعه ها در سطح استان باشیم.

وی افزود: در سنوات گذشته نیز مشکل خاصی در این حوزه وجود نداشته است، اما با توجه به پیش بینی هایی که برای سال جاری و اربعین امسال شده و اینکه افزایش تردد خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشیم، طراحی های شبکه در حوزه های تلفن همراه، اینترنت، وای فای, تلفن ثابت و شبکه های ارتباطی در حوزه وزارت ارتباطات به گونه ای بوده که حداقل ۵۰ درصد افزایش ظرفیت در دو سال گذشته را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در همین راستا تمام جاده های مواصلاتی منتهی به شهر مهران در سمت دهلران، ملکشاهی و نیز سمت ایلام و مسیرهای ورودی به شهر ایلام و کل استان را با حداکثر ظرفیت ارتقا داده شده و ضمن حفظ ظرفیت سال گذشته، ۵۰ درصد نیز افزایش دادیم.

بیرامی تصریح کرد: علاوه بر این در شهر مهران و نقاطی که ازدحام جمعیت زائران را خواهیم داشت، ورودی و خروجی شهر مهران, پل زائر، پایانه برکت و پایانه مرزی مهران علاوه بر ظرفیت موجود تلفن همراه تعداد ۱۲ سایت سیار تلفن همراه از اپراتورهای مختلف مستقر کردیم که در صورت ازدحام ترافیک با اختلال در شبکه مواجه نباشیم.

وی افزود: با این وجود چتر وای فای رایگان را از پل زائر تا مهران به طول بیش از ۱۲ کیلومتر راه در روزهای  آینده راه اندازی می شور که بتوانیم خدماتی را در حوزه اینترنت رایگان به زائران داشته باشیم. /ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار