محرم
تاکنون ۵۲ موکب برای دریافت مجوز ثبت نام کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است
کد خبر: ۷۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 14 September 2019
اشتیاق خدمت به زوار اریعینی
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: تاکنون ۵۲ موکب برای ارائه خدمات به زائران کربلا در سطح استان مرکزی ثبت نام کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

 نجفی نظام‌آبادی افزود: از مجموع موکب‌های ثبت نام کننده ۱۵ موکب در داخل ایران و ۳۷ موکب در کشور عراق فعالیت خواهند کرد که ۱۲ مورد از آن‌ها در مسیر نجف تا کربلا، ۱۲ مورد در داخل نجف، یک موکب در داخل سامرا، یک موکب در داخل کاظمین و مابقی در کربلا حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: تعهد موکب‌ها برای ارائه خدمات در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته و در زمینه امانت‌داری، تعمیر گوشی موبایل و راه‌اندازی خطوط عراقی برای زائران و ... فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: از مجموع موکب‌های ثبت نام شده تاکنون مجوز ۴۵ موکب صادر و مابقی در دست اقدام و بررسی است.

نجفی نظام‌آبادی افزود: بیش از ۲ هزار نفر در موکب‌های استان به زائران خدمات ارائه می‌دهند، موکب‌ها پس از دریافت مجوز می‌توانند نسبت به جمع‌آوری کمک اقدام کنند.

وی ادامه داد: ستاد برای کمک به موکب‌های استان زیرساخت‌های مورد نیاز آن‌ها در عراق، فضا و امکانات مورد نیاز در زمینه آب، فاضلاب، زمین و ... را تهیه و برای انتقال ماشین‌آلات و وسایل همکاری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار