امام جمعه اراک:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به بدعهدی اروپایی‌ها نسبت به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: اجرای گام سوم تعهدات امری ضروری است و ما نبایستی در بحث مطالبات و منافع کشور منعطف باشیم
کد خبر: ۷۷۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 13 September 2019
Image result for ‫دری نجف‬‎
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (جمعه ۲۲ شهریور) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک گفت: ما باید گام سوم را محکم برداریم و در آن بسیاری از موارد قانونی که حق جمهوری اسلامی ایران است را عملیاتی کنیم و سازمان اتمی هم در زمینه تحقیق و توسعه و نیاز فنی کشور اقدامات گسترده‌ای داشته باشد و حوزه تحقیق در زمینه انواع سانتریفیوژ‌های جدید را در دستور کار قرار دهد.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به بدعهدی اروپایی‌ها نسبت به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: اجرای گام سوم تعهدات امری ضروری است و ما نبایستی در بحث مطالبات و منافع کشور منعطف باشیم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر همه مشکلات هوشیار و فهیم هستند ادامه داد: مردم ایران اسلامی از مسئولان می‌خواهند از اسراف و تجمل گرایی بپرهیزند و با امانتداری کشور را پیش ببرند.

خطیب جمعه اراک اظهار کرد: اگر چه مشکلات اقتصادی در داخل کشور وجود دارد اما، پیکره ۸۳ میلیون نفری ایران در مقابل توطئه دشمنان یکپارچه و متحد هستند و در هر شرایطی جان خود را فدای ارزش‌های این نظام مقدس می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ایستادگی و هوشیاری امت اسلامی در برابر دشمن ضرورتی است که باید مورد توجه آحاد جامعه از مردم و مسئولان باید قرار گیرد.

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اظهار داشت: دشمن همواره در پی غارت و فشار به ایران اسلامی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: طی ۴۰ سال اخیر دشمن یک قدم به سود ایران برنداشته و هر روز یک بازی جدید به راه انداخته و به همین دلیل باید مردم و مسئولان هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.

دری نجف آبادی بیان کرد: اخراج بولتون از کاخ سفید به این معنا نیست که سیاست‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است. البته بولتون همواره نسبت به کشورمان عناد داشته، اما اخراج وی به معنای تحول در سیاست آمریکا نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: نباید فریب دشمن دروغ پرداز را خورد. ایران دو ماه فرصت داد تا عملکرد غربی‌ها ببیند، اما تحقیقات و پژوهش‌های هسته‌ای خود را جلو انداخت و در عین حال باید مراقب و هوشیار بود.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی مردم انتظار دارند همه مسئولان و ارکان نظام با صداقت و اخلاق اسلامی عمل کنند و وفادار نظام، رهبری و مردم باشند. ارز کشور مانند خون یک پیکر می‌ماند که باید به درستی و در زمان ضروری به بدن تزریق شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: باید در واگذاری ها، خصوصی سازی ها، تخصیص ارز و منابع و بودجه در کمال امانت، صداقت و نظارت عمل شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم، جوانان ستون فقرات آینده کشور هستند و باید قدردان خون‌های ریخته شده برای این نظام و کشور باشند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: باید در میدان تقوا بیشتر فعال باشیم و اخلاص داشته باشیم که این امر حسن عاقبت به دنبال دارد. انسان با تقوا مراقب چشم، گوش، زبان، دست، شهوت و ... خود است تا از مسیر الهی خارج نشود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: باید برای اربعین و بیست و هشتم صفر آماده باشیم و موکب‌ها فعال شوند. همه روز‌های ما حسینی، کربلایی، عاشورایی است و این عشق ابدی به روز یا ماه خاصی خلاصه نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار