سردار کریمی
فرمانده سپاه روح الله گفت: درکنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی باید به خوبی آرمان‌ها و اهداف شهدا به جوانان عزیز منتقل شود
کد خبر: ۷۶۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 15 July 2019

در کنگره ملی شهدا و امام خمینی (ره) باید به خوبی آرمان‌ها و اهداف شهدا به جوانان عزیز منتقل شود

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله  با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است گفت: نسل جدید باید با رشادت‌های شهدای گرانقدر آشنا شوند و در این کنگره ملی باید به خوبی آرمان‌ها و اهداف شهدا به جوانان عزیز منتقل شود.

سردار کریمی افزود: از ۱۳ اجلاسیه کنگره که باید برگزار شود تاکنون ۴ اجلاسیه تشکیل شده و ۹ اجلاسیه دیگر نیز تا پیش از آغاز کنگره ملی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگروه‌های عملیات اجرایی، تبلیغات هنری، بانوان، تدوین و انتشار، انقلاب اسلامی، ادارت و سازمان ها، تاریخ شفاهی، آمار و اطلاعات، فرهنگ نامه شهدا، اطلاعات عملیات از جمله کارگروه‌های ستاد کنگره است.

دعوت از همگان برای نقش آفرینی در کنگره ملی شهدا و امام خمینی (ره) در استان مرکزی
فرمانده سپاه روح الله از همه هنرمندان و فرهیختگان برای حضور فعال در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دعوت کرد تا با آثار خود به ارتقا سطح کنگره کمک کنند.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار