استاندار مرکزی:
آقازاده استاندار مرکزی در آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان شاهد و ایثارگر استان، گفت: تداوم ایثارگری شهدا و جانبازان اقتدار امروز ایران اسلامی را رقم زده است و این اقتدار امری است که تمام دنیا به آن اذعان دارد.
کد خبر: ۷۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 14 July 2019

تداوم ايثارگري شهدا و جانبازان اقتدار امروز كشور را رقم زده است

 آقازاده استاندار مرکزی اظهار داشت: اقتدار کشور به یمن تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازان به دست آمده و به همین سبب امروز جمهوری اسلامی ایران از کشور‌های مقتدر در جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: قهرمانی و فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازان برای دفاع از خاک و کیان میهن اسلامی شکل گرفت و امروز این قهرمانی استمرار دارد و در کنار دفاع از ارزش‌های اسلامی در میادین ورزشی نیز با اقتدار کامل حضور فعال دارند.

استاندار مرکزی بیان داشت: این اقتداری که امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان کسب کرده، به یمن فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران اتفاق افتاده است و این مورد بر هیچکس پوشیده نیست و جهان هم نمی‌تواند آن را انکار کند.

آقازاده تصریح کرد: این همه ایثارگری و فداکاری و حضور مردم در همه صحنه‌ها را نه تنها ایران اسلامی، بلکه دنیا هم نمی‌تواند فراموش کند.

وی ادامه داد: این ارزش‌های به دست آمده در حوزه‌های مختلف به جز با ایستادگی مردم و حضور ایثارگران و جانبازان و شهدا به دست نیامده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در هیچ دورانی دیده نشده و ارزش این اقتدار در جهان بر این است که ضمن حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی بدون چشم داشت به یک وجب از خاک همسایگان و کشورگشایی، به دست آمده است.

آقازاده عنوان کرد: این ارزش‌ها امروز در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و ایثار و فداکاری و حضور مردم در همه صحنه‌ها هر روز گسترده‌تر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار