مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از راه اندازی ۸ خانه ورزشی در روستا‌های خمین تا پایان سال ۹۸ خبرداد
کد خبر: ۷۶۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 14 July 2019

حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان خمین به هزینه بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در امر ورزش در شهرستان خمین اشاره کرد وگفت: تا پایان سال ۸ خانه ورزشی در روستا‌های شهرستان خمین راه اندازی می‌شود.
حقدادی افزود: زمین چمن شهید مطهری این شهرستان هم که توسط خیر در حال بازسازی می‌باشد تا پایان ۶ ماهه سال جاری به اتمام خواهد رسید و همچنین تا پایان سال در کنار خانه‌های ورزشی در برخی روستا‌ها چند زمین چمن مینی فوتبال با استاندارد‌های جهانی ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان خمین تنها یک استخر سرپوشیده وجود دارد که چند ماهی است به دلیل برخی از مشکلات تاسیساتی و زیرساختی این مجموعه تعطیل شده است که با تلاش‌های انجام شده برای بازگشای مجدد این مجموعه پیمانکار برای بازسازی آن انتخاب شده است که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ این مجموعه با استاندارد‌های لازم راه اندازی شود.

برگزاری مسابقات بین اللملی شطرنج جام آفتاب تا پایان شهریور

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: با همکاری‌های صورت گرفته با مجموعه شهرستان خمین مسابقات بین اللملی شطرنج جام آفتاب همچون سال‌های گذشته با حضور ورزشکاران ملی و بین المللی تا پایان شهریور برگزار خواهد شد.

وی جایگاه ورزش شهرستان را در سطح استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرستان خمین توانسته درچند رشته ورزشی قهرمانان بزرگ و ملی را به جامعه ورزش معرفی و برای کشور افتخار افرینی کنند

در ادامه این جلسه رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و تهرانی فرماندار خمین با اشاره به فعالیت و موفقعیت جوانان این شهرستان در ورزش ملی و کسب جایگاه‌های بین اللملی برای کشورمان گفتند: باید در شهرستان و استان تلاش کنیم فضا‌ها و اماکن ورزشی خمین را در شان و جایگاه این مدال آوران ملی فراهم کنیم تا بتوان شاهد موفقعیت‌های بیشتر ورزشکاران خمینی در سطح ملی باشیم.

در نشست مسئولین شهرستان خمین و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مشکلات ورزشی شهرستان خمین در حوزه‌های مختلف برسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار