کلنگ زنی ناحیه صنعتی علیشاه توسط وزیر صمت
وزیر صمت گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.
کد خبر: ۷۵۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 28 June 2019
به گزارش تابناک تبریز، رضا رحمانی در نشستی صمیمی با فعالین بخش خصوصی در شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهداست و بخش دولتی و خصوصی در بستر امنیت، مشغول تلاش برای رفع مشکلات جامعه و خدمت به مردم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه با تمامی مشکلات تولیدکنندگان، آشنا بوده و با آن ها زندگی می کنم اظهار کرد: هیچ مشکل لاینحلی در حوزه تولید و صنعت نداریم و به استثنای کمبود در برخی امکانات زیرساختی، تمامی مدیران استانی، مکلف به همکاری با تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.

وی در همین راستا با اشاره به وضعیت مناسب زیرساخت های مورد نیاز برای تولیدکنندگان و صنعتگران در نواحی و شهرک های صنعتی استان افزود: در کنار تلاش برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود برای تثبیت و تقویت تولید در کشور، باید نگرش خود را نیز نسبت به برخی مسائل تغییر داده و به سمت داشتن صنعتی مولد همچون کشورهای توسعه یافته حرکت کنیم.

وزیر صمت در ادامه، توجه ویژه به تولید را راهکار و راهبرد اصلی کشور دانست و گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.

رحمانی با بیان اینکه رفع مشکلات فعلی کشور، نیازمند همدلی و هم عهدی تمامی مسئولان و اقشار مختلف است ابراز کرد: تا زمانی که به حل مشکلات، باور نداشته باشیم، راه به جایی نخواهیم برد و باید در حوزه تولید و صنعت نیز نهایت تلاش خود را برای بسیج تمامی امکانات کشور نسبت به تقویت تولید ملی به کار گیریم.

تخفیف و تقسیط حداکثری به متقاضیان خرید زمین در اراضی نواحی و شهرک های صنعتی، افزایش درخواست سرمایه گذاری خارجی در ایران در دوره پساتحریم، تعلیق پروانه فعالیت بیش از دو هزار و 300واحد تولیدی به دلیل تخلفات و سواستفاده های مختلف و عزل مدیران استانی سازمان های صنعت، معدن و تجارت در صورت تایید آمار خلاف واقع در حوزه تولید و ... دیگر موضوعاتی بود که مهم ترین محور سخنان رحمانی را در این جلسعه تشکیل می داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :