مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه غواصان دیروز خط شکنان مذاکرات هسته‌ای امروز هستند، گفت:بنابر بیانات امام خمینی (ره)مطالعه وصیت نامه شهیدان لرزه بر اندام انسان می‌اندازد.
کد خبر: ۷۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 10 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود فقیهی با بیان اینکه مردم شهید پرور استان اصفهان همواره در استقبال از شهدا پیشگام بوده و تمام قد این کار را انجام می‌داده‌اند، اظهار داشت: این امر بیانگر پایبندی مردم استان اصفهان به آرمان‌های حضرت امام (ره) و خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه حماسه بزرگ تشییع پیکر ۱۱ شهید غواص در اصفهان مسئولیت تشکل‌های دینی و تبلیغاتی را دو چندان کرده است، افزود: از این رو هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مذهبی حضور خوبی را در چند روز گذشته برای راه اندازی پایگاه‌های استقبال داشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم استقبال خاصی از شهدای دست بسته غواص خواهد داشت، اضافه کرد: این حضور مردم می تواند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی در شرایط کنونی و پس از انجام مذاکرات هسته‌ای باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر و در شرایطی که استکبار جهانی با توجه به مذاکرات هسته‌ای فراتر از جایگاهش حرافی می‌کند حضور مردم در تشییع پیکر شهدای غواص بیانگر همیشه در صحنه بودن مردم و دفاع و پشتیبانی از حقوق ملت ایران است.

حجت‌الاسلام فقیهی در ادامه با اشاره به اینکه غواصان دیروز خط شکنان مذاکرات هسته‌ای امروز هستند، افزود: بنابر بیانات حضرت امام خمینی (ره) وصیت نامه شهیدان لرزه بر اندام انسان می اندازد و از این رو مسئولان باید برای پیشبرد اهدافشان در مذاکرات هسته‌ای از وصیت‌نامه شهدا الگو بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :