تابناک تهران - سید حسین هاشمی استاندار تهران در یادواره شهداء بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه، کشور و دولت را همانند یک خانواده بزرگ خواند و اضافه کرد: توافق انجام شده و به همت نيروهاي جوان كشور در كنار موقعيت مهم كشورمان از جهت قرار گرفتن در منطقه ژئوپلتيك مهم و دارا بودن منابع ارزشمند به موفقيت هاي بيشتر خواهيم رسيد.
کد خبر: ۷۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 02 August 2015
سیدحسین هاشمی در یادواره شهدای 124 شهید بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه که در روستای اهنز برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان اسلام که پروزش یافته هیاتها و دسته‌های مذهبی بودند بدون غرور و  با عزم راسخ و با اعتدال به راه امام حسین (ع) رفتند و در تاریخ ایران برای اولین بار بود که حتی یک سانتیمتر از خاک کشور کم نشد و درود خداوند بر شهدا باد.

به گزارش تابناک تهران، استاندار تهران ضمن اشاره به حمایت تعداد زیادی از کشورهای دنیا از رژیم عراق ادامه داد: در ابتدای جنگ انسجام نیروی نظامی کشور از بین رفته بود و در طرف مقابل دشمن یکی از مجهزترین ارتشهای منطقه که مورد حمایت کشورهای زیادی بود را در اختیار داشت و هدفش از بین بردن نظام نوپای اسلامی بود و در این راه از حمایتهای مالی و لجستیکی و اطلاعاتی ارتشهای بزرگ جهان بهره برده بود و تصور فتح دو هفته‌ای تهران را داشت اما اراده این ملت و رهبری اما راحل بود که این ملت و نظام را حفظ کرد.


هاشمي در ادامه با اشاره به موفقيت تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان گفت:‌در اين مذاكرات 5 كشور دارنده حق وتو كه راي آنها در شوراي امنيت لازم الاجرا است حضور داشتند و در مقابل، فرزندان اين انقلاب در جبهه سياسي از منافع كشورمان تحت رهبري مقام معظم رهبري دفاع كردند كه دنيا را متحير ساخت.

استاندار تهران افزود:‌ مقام معظم رهبري با تاييد تيم‌مذاكره كننده هسته اي كشورمان خصلت‌هاي شجاعت و غيرت را براي آنها عنوان كردند كه تا به حال براي هيچ تيمي بر نشمردند.

وي افزود: در تاريخ كشور اسلامي ما پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي،پيروزي تيم مذاكره كننده هسته اي را مي توان به عنوان يكي از مراحل اوج گيري كشور برشمرد كه فرزندان انقلاب  با رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب و با شجاعت كامل براي حفظ خون شهدا ايستادند.

هاشمي با اشاره به اينكه كشور ايران متعلق به امام زمان (عج) است گفت:‌ كشور ما در مكتب امام حسين(ع) پرورش يافته و در اين مكتب زورگويي جايي ندارد.

وي با بيان اينكه ماهاتما گاندي (رهبر استقلال هندوستان) الگوي انقلاب خود را بر گرفته از مكتب امام حسين(ع) عنوان كرد گفت:‌ در مكتب امام حسين(ع) شكست و ناتواني جايي ندارد.

استاندار تهران افزود: بعد از دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس دولت‌های زیادی روی کار آمدند اما دولت يازدهم در سخت‌ترین شرایط دولت را تحویل گرفت و بدون هیچ چشم‌داشتی در بخش‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به سختی در راستای تعالی مملکت تلاش مي كنند. مذاکراتی فرزندان این نظام که رشد یافته خون شهدا و تحت هدایت رهبری معظم انقلاب و در مقابل کشورهای ابرقدرت انجام دادند و دنیا را متحیر ساختند.


هاشمی بیان کرد: هم‌اکنون نیز دولت با شعار سال که «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است، با توجه و عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق وعده‌های خود برآمده و به تدریج وعده‌هایی را که به مردم داده است، عملی می‌کند که این امر با مدیریت صحیح امکان‌پذیر است.

وی کشور و دولت را همانند یک خانواده بزرگ خواند و اضافه کرد: ما باید با شعار همدلی و همزبانی دست به دست هم دهیم و مشکلات را ریشه‌کن کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: دولت با مهار تورم و جلوگیری از نوسان قیمت‌ها اجازه نداد که قیمت‌ها از حدی بالاتر برود و همین امر باعث شد که در بازار آرامش خوبی را احساس کنیم .

هاشمی خاطرنشان کرد: بايد از کسانی که توان دارند با هر تفکر سیاسی در تمام زمینه‌ها استفاده شود و در به‌کارگیری مدیران اجرایی نباید جناح‌های سیاسی مطرح شود و باید طبق شعار سال که «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است، در کنار هم تمام کارها به نحو احسن اجرایی شود .

وی افزود: دشمنان می‌خواستند کشور را از لحاظ اقتصادی به حدی برسانند که مردم نا امید شوند و چالش‌ها شکل گیرد و از درون کشور و ملت را به چالش بکشانند اما این دشمنان نمی‌دانند که این کشور شهید و مفقودالاثر داده تا این انقلاب را حفظ کند و مردم اجازه نمی‌دهند که بیگانگان در امورات کشورشان دخالت کند که البته این مهم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و انسجام مردم محقق می‌شود .

استاندار تهران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه وعده‌هایی که داده، صادق است و با صبر و حوصله به تمام وعده‌ها به تدریج عمل خواهد کرد .

هاشمی با اشاره به بخشي از وصیت‌نامه شهدا گفت: شهدا در وصيت نامه خود معتقدند كه" نبايد امام خمینی (ره) و و ولایت فقیه را فراموش كرد و اگر در کنار ولایت باشیم، موفق و سعادتمند خواهیم بود".

وی تصریح کرد: این انقلاب با فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و با رهبری امام راحل در محرم و عاشورای 57 به پیروزی رسیده است که همه ما باید در راستای حفظ آن کوشا باشیم .


استاندار تهران در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد براينكه امروز ايران با رهبري مقام معظم رهبري در اوج قرار دارد گفت:‌ نگراني شيوخ منطقه و نخست وزير و لابي هاي  رژيم صهيونيستي همه نشان دهنده ضعفآنها و اقتدار ايران اسلامي است.

هاشمي با بيان اينكه با اطمينان پس از حماسه سياسي مورد نظر مقام معظم رهبري، شاهد تحقق حماسه اقتصادي خواهيم بود گفت:‌ با توافق انجام شده و به همت نيروهاي جوان كشور در كنار موقعيت مهم كشورمان از جهت قرار گرفتن در منطقه ژئوپلتيك مهم و دارا بودن منابع ارزشمند به موفقيت هاي بيشتر خواهيم رسيد.

وي با تاكيد براينكه همراهي مردم با رهبر معظم انقلاب موجب مي شود هيچ شكستي به كشور راه نيابد گفت:‌امسال سال انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي است و در اين ميان دنيا منتظر است تا رصد كند مردمي كه در 24 خردادماه 92 حماسه سياسي آفريدند باز مي خواهند چه كنند؟.

هاشمي  با اشاره به همدلي و همزباني دولت و مردم در تحقق شعار سال ادامه داد:‌ امسال نيز حماسه سياسي ديگري رخ مي دهد و مردم آگاه ما با حضور در انتخابات نمي گذارند دشمن به كشور نگاه چپ كند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار