کوهی: مردم برای شعر و تفسیر نماینده به مجلس نمی فرستند
کوهی گفت: به دبیر آن تشکلی که ادعا می کند قویترین تشکل استان است خاطرنشان می کنم آقای افضلی فرد که رئیس شماست از زمان نمایندگی تاکنون سه بار در نشست عمومی تشکل ما صحبت کرده است اما شما کدام برنامه را اجرا کرده اید؟
کد خبر: ۶۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 01 August 2015

رئیس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل گفت: کسانی که ادعا می کنند قویترین حزب را در اردبیل دارند، کارنامه عملکرد حزب خود را ارائه کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب کوهی که در نشست عمومی هفتگی جبهه حامیان ولایت سخن می گفت افزود: نزدیک به 9 سال است که تشکل ما پنجشنبه هر هفته بصورت منظم نشست عمومی اجرا می کند اما در این مدت هیچ ادعایی نداشته ایم.

وی ادامه داد: به دبیر آن تشکلی که ادعا می کند قویترین تشکل استان اردبیل است خاطرنشان می کنم آقای افضلی فرد که رئیس شماست از زمان نمایندگی تاکنون سه بار در نشست عمومی تشکل ما صحبت کرده است اما شما کدام برنامه را اجرا کرده اید؟ آیا یکبار برای رئیس خودتان که نماینده مردم است جلسه پرسش و پاسخ عمومی برگزار کرده اید؟!

کوهی افزود: حزبی که ادعا کند در چهاردیواری دفتر خود فعال است و در عرصه عمومی فعالیت ندارد و بین مردم حاضر نمی شود ماهیت و معنای خود را از دست می دهد.

وی در ادامه گفت: ای کسانی که به عنوان دبیران احزاب مهرها را در صندوق نگه داشته اید اگر خودتان نمی خواهید یا توانش را ندارید فعالیت کنید چرا جلوی دیگران را گرفته اید؟!

به گزارش تابناک اردبیل، وی بار دیگر با انتقاد از ضعف برخی نمایندگان استان گفت: جایگاه و وظایف نمایندگی با جایگاه مفسر و شاعر بودن فرق می کند و یک نماینده باید در عرصه سیاسی و نظارتی عملکرد و کارآمدی داشته باشند والا جامعه ما مفسر و شاعر زیاد دارد و برای این کارها کسی را به مجلس نفرستاده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار