عباسزاده مشگینی:
مشاور ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه میدان مذاکره عرصه بده بستان است و با مشاعره فرق می کند افزود: مذاکره یک مولفه چند وجهی است و در فضاها و شرایط مختلف الزامات و انتظارات متفاوتی را می طلبد.
کد خبر: ۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 24 July 2015

مشاور ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: لازمه بهره برداری از فرصت های توافق هسته ای تشکیل مجلسی وزین ، با حضور نیروهای دلسوز و نمایندگان عاقلی است که دغدغه منافع ملی داشته باشند.

به گزارش تابناک اردبیل، محمود عباسزاده مشگینی که در نشست عمومی جبهه حامیان ولایت در اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه میدان مذاکره عرصه بده بستان است و با مشاعره فرق می کند افزود: مذاکره یک مولفه چند وجهی است و در فضاها و شرایط مختلف الزامات و انتظارات متفاوتی را می طلبد.

مدیر کل سیاسی اسبق وزارت کشور با خطرنشان کردن اینکه خواص باید اهل محاسبه باشند گفت: در تحلیل خوب بودن نتیجه هر مذاکره ای باید به این سئوال پاسخ داده شود که تحت چه شرایطی چه امتیازاتی داده و چه امتیازاتی به دست آورده ایم.

عباسزاده مشگینی افزود: برخی ها می گویند با توافق هسته ای کل مشکلات بین ایران و غرب تمام شد اما بنده با اعتقاد به تحلیل های مدبرانه رهبر معظم انقلاب معتقدم توافق وین آغاز یک دوران جدید با بازه زمانی حداقل 25 ساله در معادلات روابط توام با چالش ایران و غرب است.

وی با بیان اینکه دستیابی هر کشوری به چرخه کامل تکنولوژی هسته ای باعث ایجاد امنیت استراتژیک برای آن کشور شده و هزینه های نظامی آن را کاهش داده و به سمت تولید و سرمایه گذاری سوق می دهد گفت: شخصا به توافق انجام یافته خوش بین هستم به شرط آنکه رفتاهای بعدی دولت توام با تدبیر باشد .

استاندار سابق ایلام ادامه داد: با تدبیر و هوشیاری می توان انتظار داشت دستاوردهای ما از امتیازاتی که دادیم بیشتر خواهد بود اما در صورت بی تدبیری نتایج این توافق می تواند منشاء مشکلات و بدبختی هایی برای کشور باشد.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که مجلس قدرتمند و هوشمند می تواند بهترین پشتوانه برای رفتار مدبرانه نظام در اتخاذ تدابیر هوشمندانه در مورد توافق هسته ای باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار