پدیده خراسان در هفته پنجم لیگ برتر باید برابر پیکان تهران قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 23 August 2018

به گزارش تابناک : رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از شب گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز شد و امروز نیز با برگزاری چند دیدار دنبال و روز جمعه نیز دیدارهای پایانی این هفته برگزار می‌شود.

پدیده یحیی گل محمدی بدون حاشیه و با چراغ خاموش لیگ برتر را آغاز کرده و فردا در مشهد میزبان تیم فوتبال پیکان تهران است که سرمربیگری آن را مجید جلالی برعهده دارد دو چهره‌ای که سال‌های دور در تیم صباباتری به عنوان مربی و بازیکن با یکدیگر فعالیت داشته‌اند و به نوعی دیدار فردا می‌تواند جدال استاد و شاگرد نیز تلقی شود.

پدیده در هفته نخست لیگ برتر برابر پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) شکست خورد اما خیلی زود به فرم خوب و سپس عالی بازگشت و توانست سه دیدار پیاپی را با برتری پشت سر بگذارد و صدرنشین لیگ برتر باشد.

یحیی در این فصل بیشتر روی بازیکنان بومی و جوان حساب باز کرده و البته وی این آزمون را بارها پس داده و همواره نیز از اعتماد به جوانان ضرر نکرده و در پدیده نیز همین الگو را در حال پیاده سازی است.

از سوی دیگر پیکان دومین فصلی است که با مجید جلالی لیگ را آغاز می‌کند و از این نظر جلالی روی تیم خود شناخت بسیار خوبی دارد و درصدد است در این فصل از رقابت‌ها برای پیکان سهمیه آسیایی را به ارمغان بیاورد.

محمد قاضی بازیکن سال پیش تیم فوتبال پدیده این فصل شاگرد جلالی در پیکان شده و جدال وی با تیم سابق خود نیز می‌تواند صحنه‌های زیبایی را در بازی فردا رقم بزند.

پدیده قطعا به دنبال این است که با برتری برابر پیکان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد و در این مسیر ورزشگاه مملو از تماشاچی امام رضا(ع) نیز می‌تواند به آنها کمک کند؛ نتیجه گیری پدیده می‌تواند مردم مشهد را بار دیگر با فوتبال و استادیوم آشتی دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار