معاون عمرانی استاندار تاکیدکرد:
معاون عمرانی استاندار گفت:تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است.
کد خبر: ۶۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 26 June 2018

تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است

به گزارش تابناک قزوین، علی فرخ‌زاد در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور ضمن مهم برشمردن  برپایی همایش مذکور، اظهار کرد: استمرار چنین همایش‌هایی  که موجبات تبادل‌نظر و تعاملات بیشتر معاونین عمرانی را فراهم می‌آورد، بی‌شک در ارتقای امور محوله  نقشی بی‌بدیل خواهد داشت.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دفتر امور عمرانی قزوین خاطرنشان کرد: حدود 80 در صد بودجه‌ها  به امور عمرانی ملی و 20 درصد نیز به امور عمرانی  استانی تخصیص می‌یابد و آنچه مسلم است اینکه به هر میزان اعتبارات عمرانی بیشتری در نظر گرفته شود و نیز جذب و اجرایی شود در خروج از رکود اقتصادی نقش بسزایی  خواهد داشت. 


معاون عمرانی استاندار توضیح داد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی روستاها و ایجاد درآمد پایدار و اشتغال‌زایی برای روستاییان از امور مهمی است که  می‌بایست در صدر توجهات قرار گیرد و در این خصوص انتخاب دهیاران لایق و نیز تعیین حوزه اختیارات ایشان و همچنین  ایجاد رغبت و انگیزه برای ایشان  عاملی تأثیرگذار هست. فلذا ضروری است برای دهیاران بضاعت و امنیت شغلی فراهم نمود. 


گفتنی است؛ در همایش مذکور سه کارگروه  با عناوین  کارگروه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها، کارگروه ساختار و جایگاه وزارت کشور و کارگروه هماهنگی بین بخشی باهدف بهبود شیوه‌های مؤثر در خدمات‌رسانی تشکیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار