تیم بانوان شهید چمران لارستان با تصمیم فدراسیون هندبال جایگزین تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا شد.
کد خبر: ۶۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 29 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: با اعلام فدراسیون هندبال دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان بعنوان نمایندگان بانوان ایران عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد.

علیرضا پاکدل رییس هیات هندبال استان و نایب رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با تایید این خبر اظهار کرد: پس از انصراف تیم تاسیسات دریایی تهران و با نظر فدراسیون هندبال، تیم شهید چمران لارستان در مسابقات بانوان باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

وی با تمجید از باشگاه شهید چمران در عرصه باشگاهداری در هندبال گفت: خوشبختانه علیرغم وجود مشکلات متعدد سایر تیم‌ها و باشگاه‌ها در هندبال کشور، باشگاه شهید چمران طی سالیان اخیر به معنای واقعی باشگاه داری کرده و خدمات این باشگاه به ورزش فارس و کشور قابل تقدیر است و امیدواریم با نظر مساعد مسئولین استان نسبت به حمایت از این تیم شاهد موفقیت‌های روزافزون نماینده شایسته استان فارس باشیم.

تیم شهید چمران لارستان در دومین دوره هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا به مقام چهارم رسید و در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با شکست تمامی حریفان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

سومین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا مهرماه در قزاقستان برگزار می‌شود و ایران برای نخستین بار در این رقابت‌ها دو نماینده خواهد داشت.

در نخستین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا تیم سنندج و در دوره دوم تیم شهید چمران لارستان نماینده ایران در این رقابت‌ها بودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار