هئیت های ورزشی در لنده به دلیل کمبودمنابع مالی و امکانات در رنج و هئیت ما در بدترین شرایط مالی و امکاناتی بسر میبرد .
کد خبر: ۵۹۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 27 April 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد حجه الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه لنده با ورزشکاران رشته ورزشی هندبال دیدار کرد.

در این بازدید محمدی رئیس هیئت هندبال با تبریک اعیاد شعبانیه از جضور حجه السلام محمودی و هیئت همراه تقدیر و توجه ایشان به ورزش را نقطه قوتی دانست که میتوان کمک کار ورزش شهرستان باشد .

ایشان در ادامه با اشاره به عملکرد هئیت هندبال شهرستان در دوسال گذشته گفت: بخشی از موفقیت های هئیت هندبال مرهون حمایت های مسولین هیئت هندبال استان و همچنین مدیر و کارشناس حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است که وظیفه داریم ضمن اطلاع رسانی، از همکاری ،همراهی و همفکری این عزیزان تقدیر نمائیم .

رئیس هیات هندبال لنده با گلایه از کمبودات امکانات ورزشی در هیئت های ورزشی و مصداقا هئیت هندبال شهرستان گفت: در این راستا باید بگوئیم هئیت های ورزشی در لنده به دلیل کمبودمنابع مالی و امکانات در رنج و هئیت ما در بدترین شرایط مالی و امکاناتی بسر میبرد .

مجتبی محمدی افزود؛ نباید فراموش کنیم بار های بار این اتفاق افتاده است در مسابقات استانی به دلیل همین مشکلات مالی و امکاناتی نتوانستیم شرکت نمائیم،و این زیبنده یک شهرستان نیست.

در ادامه این دیدارحجه السلام محمودی امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اینکه اصولا یکی از عوامل مهم بازدارنده آسیب های اجتماعی ورزش است بیان داشت به سهم خود از مسولین و مربیان هیئت هندبال که این فضا رو محیا کردن تا نونهال و جوانان دور هم جمع شوند تقدیر می کنم .

ایشان ورزشکاران را انسان های مفید و روشن نگهه داشتن چراغ ورزش را ضمن رضایت خانواده ها از عوامل کنترل کننده آسیب های اجتماعی(اعتیاد) و رفتار های پرخطر دانست و دراین راستا خاطر نشان کرد: وقتی جوانان تفریحات سالم و ورزش خوب داشته باشند ضمن اینکه برای آینده خود و جامعه مفید هستند ، خانواده ها نیز از اینکه فرزندانشان دنبال سرگرمی های خلاف نیستند خوشحال هستند .

درپایان این دیدار حجه السلام محمودی این وعده را به هئیت هندبال دادند که مشکلات این هئیت را با مسولین مربوطه در سطح شهرستان و استان درمیان و همچنین از طریق سردار هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رایزنی های داشته باشند .

گفتنی است مدت چندین سال است که هئیت هندبال لنده با اینکه مشکلات زیادی در ورزش شهرستان بنابه دلایل متعدد وجود دارد لکن تمرینات این هئیت تعطیل نشده است و با سرمایه گذاری بر روی گروه سنی نوجوان و جوانان در مسابقات هئیت های استانی و همچنین مسابقات دانش آموزی شرکت می نماید .

تهیه گزارش"مرادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار