معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه گذشته ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا و ارز در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 150 درصد بیشتر شده است.
کد خبر: ۵۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 03 March 2018

به گزارش تابناک : سیدجواد حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار بدون ذکر میزان ریالی کشفیات قاچاق افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 'سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال' یکی از برنامه های جدی دولت بوده است.
مسئول کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: پنج دسته کالای هدف و اولویت دار در این استان و جلوگیری از فعالیتهای باندهای درشت قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: همچنین با تلاشهای صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون 180 باند درشت قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی منهدم شده اند. 
حسینی در ادامه همچنین به موضوع اشتغال بانوان اشاره و بیان کرد: از مجموع 160 هزار فرصت شغلی امسال در خراسان رضوی 20 هزار فرصت شغل برای بانوان محقق شد. در قالب برنامه ششم توسعه هر سال پنج صدم درصد از میزان بیکاری بانوان کاهش می یابد. میزان بیکاری بانوان خراسان رضوی از 22 درصد پارسال به 21 و نیم درصد در امسال رسیده است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار