رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک:
تابناک مرکزی: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک با بیان اینکه استاندار مرکزی پاسخگوی مردم در تعیین تکلیف طرح 55 متری باشد گفت: معلوم نیست بر اساس کدام منطق استاندار مرکزی از تعیین تکلیف طرح 55 متری در طی چهار ماه سخن گفته است.
کد خبر: ۵۶۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 13 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا مرادی در تشریح وضعیت طرح 55 متری به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: استاندار مرکزی با حضور در صحن شورا از تشکیل کمیته ای متشکل از دولتی ها و شورای شهر و مردم اسیر در زندان 55 متری برای تعیین تکلیف طرح 55 متری سخن گفت اما ظاهرا نظر مردم در این طرح چندان اهمیت ندارد چرا که رهبری این کمیته در دست موافقین اجرای طرح است و این به معنای ظلم مطلق است.

عضو شورای شهر اراک با اعلام اینکه استاندار مرکزی از اعضای شورای شهر اراک خواست هر چه سریعتر تکلیف طرح 55 متری اراک را مشخص کنند اما معلوم نیست بر اساس کدام منطق استاندار مرکزی از تعیین تکلیف طرح 55 متری در طی چهار ماه سخن گفته است افزود: مردم باهمین وعده های نسیه قریب به 16 سال است در زندان  55 متری  اسیر هستند و استاندار مرکزی باید پاسخگوی مردم باشد.

مرادی افزود: وعده ای که آقازاده داده است و اینکه چه فرصتی را تعیین کرده است، ربطی به شورای شهر ندارد و شورا باید در این راستا تکلیفش را انجام میداد که این امر صورت پذیرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک با بیان اینکه مخالفان  اجرای طرح 55 متری چندین نوبت در مقابل شورا اعتراض خود را اعلام کرده اند گفت: مادامی که صدای مردم شنیده نشوند حل اساسی مشکل طرح 55 متری امکان پذیر نخواهد بود و به نظر می رسد طرح 55 متری به اتاق خلوت برخی ها تبدیل شده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک از جدیت خود بر پیگیری عدم صدور مجوزات لازم و قانونی برای تعمیرات و ساخت و ساز در محدوده طرح 55 متری خبر داد و گفت: به نظر می رسد طرح 55 متر به حیاط خلوت برخی آقایان تبدیل شده است که از صدور مجوز ساخت و ساخت در محدوده طرح 55 متری جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار