کد خبر: ۵۴۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 25 December 2017

محمدعلی شفیعی از سرمایه گذاران بزرگ دهه ۱۳۷۰ جزیره کیش و مالک هتل بین المللی ارم کیش در گفتگو با فریدون پری نژاد گفت: دیدگاه های جناب دکتر انصاری لاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش بسیار ارزشمند، قابل توجه و سازنده است و ایشان شروع خوبی داشته است وباید در جذب بیشتر گردشگران به جزیره تلاش مضاعفی با تعامل و همکاری سازمان به ویژه معاونت گردشگری داشته باشیم.
این سرمایه گذار پیشکسوت افزود: نباید اجازه بدهیم سرمایه گذاران قدیمی دچار یاس و نا امیدی بشوند تشویق و مشورت با آنها برای توسعه و شکوفایی کیش لازم و بسیار ضروری است ما همه عاشقانه این خاک پاره ایران را دوست داریم چون این جزیره زیبا و منحصربفرد افتخار صنعت گردشگری کشور است.
این معمار بزرگ در جزیره کیش تصریح کرد: من از رسانه ها و خبرنگاران وگروههای مجازی جزیره کیش قدردانی میکنم و ممنونم که انصافا" واقعیت ها را به گوش مسئولان می رسانند.
شفیعی در خاتمه اظهار داشت: من فکر میکنم شماره معکوس برای تغییر و تحولات خروج از رکود اقتصادی در کیش آغاز شده است و باید در این خصوص از مدیریت جدید، با اقتدار و توانمند دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری برای پیشبرد اهداف شان حمایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار