هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال
هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال،‌ با شکست ماشین سازی در انزلی و توقف شهرداری مقابل آلومنیوم اراک پیگیری شد.
کد خبر: ۵۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 01 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتایج ضعیف نمایندگان استان همراه شد.که در پایان این مسابقات تیم‌ ماشین سازی در دیدار خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی تن به شکست دو بر صفر داد.
 
 
نیمه اول این دیدار بدون صحنه خاصی بر روی دروازه های دو تیم خاتمه یافت. اما در نیمه دوم  ملوانان تنها 3 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم  با شلیک زیبای محمد پوررحمت الله موفق شدند گل اول بازی را به ثمر برسانند و پس از آن نیز به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت در دقیقه 58 توسط بابک مرادی دومین گل را به ثمر رساندند.

 نکته عجیب این دیدار اینکه رسول خطیبی در میانه های نیمه اول این بازی وقتی با تذکر داور مبنی بر عدم اعتراض روبرو می شود چسبی بر دهان خود می زند تا به نوعی با حرکت اعتراضی خود بگوید از داور میدان شاکی است.

  ماشین سازان اوضاع نابسامانی در جدول دارند و اکنون  با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول ماندند.
 
 شهرداری تبریز با سرمربی جدید خود توانست یک امتیار کسب کند
 
سیروس دین محمدی که هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید شهرداری تبریز منصوب شد  نتوانست در تبریز اولین سه امتیاز خود را کسب کند.دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.
شهرداری نیز با این یک امتیاز در با 7 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت و بیش از پیش به باید برای فرار از منطقه سقوط تلاش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :