قرار منتظران
یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌ها در قلب مهد تشیع چند هفته‌ای است سه‌شنبه‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و محل قرار دلدادگی خیلی از جوانان اردبیلی است.
کد خبر: ۵۱۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 31 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، شاید امروز وقتی شما از مقابل مدرسه مدرس در چهارراه امام خمینی اردبیل رد می شوید به چایی، شربت و یا شیرینی مهمان شوید؛ اینجا محل قرار است؛ قراری که در زندگی شلوغ و پر مشغله امروز بوی نرگس را به یادمان بیاورد.

یکی از جوانانی که در حال برپایی ایستگاه سه شنبه‌های مهدوی در اردبیل است، می‌گوید: امروز سه‌شنبه، روز قرار نهم است؛ محل قرار همان جای همیشگی بین شریعتی و چهارراه جلوی مدرسه مدرس؛ شاید امروز یادآوری لحظه ای باشد برای عزیزترینی که در این شلوغی ها گم شده است.

این جوان می گوید: استقبال مردم از سه‌شنبه‌های مهدوی گسترده است به طوری که برای همکاری اعلام آمادگی می کنند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: تلاش بر این است که سه‌شنبه‌های مهدوی ادامه دار باشد اما نیاز به پشتیبانی دارد ؛ به گفته این جوان هدف از مکان انتخاب شده بخاطر حضور بیشتر قشر جوان و پر رفت وآمد بودن آنجاست چراکه بر این باوریم که اگرکارمان حداقل روی یک نفر تاثیر بگذارد یا حتی غربت امام زمان(عج) لحظه ای به ذهن عزیزی خطور کند برای ما کافی است.

سه‌شنبه‌های مهدوی زیر نظر موسسه فرهنگی عتید از ۱۴ شهریور ۹۶ در اردبیل آغاز به کار کرده و هر هفته به نیت یک معصوم یا شهید والا مقام برگزار می شود؛ دلنوشته یا وصیت نامه شهدا و یا یک مطلب در مورد امام زمان به عنوان رزق های معنوی برای فرهنگ سازی انتظار در بین مردم پخش می‌شود.

انتهای پیام/سبلان ما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار