رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
تابناک مرکزی: رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای دوره پنجم به انتخاب تاجران به عنوان شهردار اراک افتخار می کند و از ایشان انتظار دارند پیگیر آلودگی هوا، حسابرسی مالی در مجموعه شهرداری باشد.
کد خبر: ۵۱۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ کاوه فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در آیین معارفه شهردار  اراک ، ضمن قدردانی از مسوولان استانی، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری، اظهار داشت: اراک زادگاه مشاهیر پر افتخار و با مردمی خونگرم و با سواد و همچنین پایتخت صنعتی کشور می باشد که دارای مشکلات عدیده ای از جمله آلودگی هوا و ترافیک می باشد.

وی گفت: تاجران دارای تجارب زیادی است و لقب پدر بازیافت را دارند و اکنون در خدمت ایشان هستیم تا در کنار پرسنل شهرداری به مردم فهیم اراک خدمات مطلوبی ارایه دهیم.

فلک افلاکی اظهار داشت: شورای دوره پنجم به انتخاب تاجران به عنوان شهردار اراک افتخار می کند و از ایشان انتظار دارند پیگیر آلودگی هوا، حسابرسی مالی در مجموعه شهرداری باشد و امید است که با تلاش ایشان ابهامات مالی از بین برود و با بکارگیری مدیران سالم و جوان در بدنه شهرداری تغییراتی محسوسی ایجاد شود.

رییس شورای اسلامی شهر اراک خطاب به تاجران بیان داشت: پرسنل خدوم شهرداری به دلیل قراردادهای متعدد و گردش مالی ضعیف بی انگیزه هستند و می بایست برای این مهم تدبیر ویژه ای اندیشیده شود و کارمندان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان امنیت شغلی داشته باشند.

فلک افلاکی خاطر نشان ساخت: اراک فاقد امکانات و اماکن ورزشی و گردشگری مطلوب می باشد که انتظار می رود با اعتماد سازی و تصمیمات صحیح با جذب سرمایه گذار در این مسیر گام های مثبتی برداشته شود و لازم است که مسوولین برای تحول شهر اراک همه جانبه در کنار یکدیگر باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات عباسی به عنوان شهردار سابق اراک و بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک تقدیر و داود تاجران به عنوان شهردار اراک معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
یک سوال داشتم اینکه چرا شهردار رو بومی انتخاب نکردند ؟ آیا یعنی در اراک یه نفر نبود که شهردار بشه ؟ البته برای آقای تاجران احترام قایل هستم اما سوالم از اعضای شورا است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار