شهردار اراک:
تابناک مرکزی: شهردار اراک گفت: شهروندان با اجرای طرح روز شمار پروژه ها از شهرداری درخواست اتمام کار در موعد مقرر را داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 19 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ داود تاجران در مراسم معارفه شهردار شهر اراک که در فرهنگسرای شهر برگزار شد گفت: در سایه همدلی، همفکری می توان در شهر اراک تغییرات چشمگیری ایجاد نمود و این فکر خام و ناپخته ای است که نمی توان وضعیت شهر اراک را تغییر داد و می بایست شادی و شعف را در این شهر ایجاد نمود و این مهم در سایه همدلی مسوولان صورت می گیرد.

وی همچنین در خصوص پروژه های نیمه کاره سطح شهر بیان داشت: برای این که پروژه های نیمه تمام را بتوان تکمیل کرد باید به صورت مجموعه ای در کنار یکدیگر قرار گرفت و این امر نیز در سایه همدلی انجام خواهد شد و بنده از دولت و نماینده های مجلس درخواست همکاری دارم تا شهرداری را در اجرای پروژه های نیمه  کاره یاری نمایند.

شهردار اراک افزود: شهر اراک هویت و طرح جامع خوبی دارد که نیاز به توسعه، بازنگری و اصلاح دارد و منهدسان مشاور روشنفکر اراکی می بایست طرح های طولانی مدت را  ارایه دهند .

تاجران با بیان اینکه برای پروژه های شهری طرح روز شمار گذاشته می شود، گفت: شهروندان با اجرای طرح روز شمار پروژه ها از شهرداری درخواست اتمام کار در موعد مقرر را داشته باشند.

وی در خصوص امر مهم ورزش و علاقه مردم به این امر گفت: با کمک نمایندگان مردم قطعا امر ورزش را پیگیری می کنیم تا این علاقه حفظ و توسعه داده شود و اگر حتی یک نخ سیگار از دست یک جوان گرفته شود این خود بزرگ ترین مرگ بر آمریکا می باشد.

شهردار اراک در رابطه با مساله سرمایه گذاری گفت: ترسو ترین پدیده سرمایه است و تا فرودگاه امن پیدا نکند فرود نمی آید و باید زمینه امنیت برای سرمایه گذار فراهم شود، چرا که با شهامت و حمایت است که می توان سرمایه گذار جذب نمود و تا رونق اقتصادی در شهر نباشد مردم انگیزه پرداخت عوارض ندارند.

تاجران همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اولویت هایش در مجموعه شهرداری جوان گرایی می باشد گفت: من یک ایرانی اراکی هستم و این قول را می دهم که تا آخر امسال شهروندان شاهد شهری پرنشاط  باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات عباسی به عنوان شهردار سابق اراک و بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک تقدیر و داود تاجران به عنوان شهردار اراک معرفی شد.

انتهای پیام/   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار