کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به همکاری ایران و ترکیه برای مقابله با تجزیه طلبی در منطقه هشدار داد جریان تجزیه طلب کرد در زمین رژیم صهیونیستی بازی نکند.
کد خبر: ۵۰۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 04 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد حسن آصفری در گفتگو با جام جم آنلاین اظهارداشت:اتفاقات کردستان عراق نشان داد آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد هستند کشورهای منطقه را برای رسیدن به اهداف استعماری شان تجزیه کنند.

وی افزود:با توجه به شکست داعش، موضوع تجزیه عراق سناریوی جدید صهیونیستها است تا منطقه را دچار تنش و بی ثباتی بکنند بلکه بتوانند پایگاههای خود را به منطقه انتقال دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم به اهمیت سفر آقای اردوغان به تهران در مقطع کنونی اشاره کرد و گفت:ایران و ترکیه ضمن احترام فراوان به ملت شریف کرد مطمئنا علیه جریانات تجزیه طلب اقدام کرده و اجازه تغییر مرزهای جفرافیایی را نخواهند داد.

وی گفت:جریانات جدایی طلب کردستان عراق از خارج هدایت می شوند و باید بین ملت کرد و این جریانات تفاوت قائل شد.

آصفری با بیان مشترکات فراوان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه اظهار داشت:ایران و ترکیه از لحاظ فرهنگی،دینی و مبارزه با تروریسم مشترکات فراوانی دارند و دارای روابط اقتصادی خوبی هم می باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران و ترکیه می خواهند بین دوکشور اختلاف ایجاد کنند گفت: با تقویت همکاری های ایران و ترکیه در ابعاد سیاسی،اقتصادی و نظامی تلاشهای تفرقه افکنانه دشمنان خنثی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار