جمالی فرماندار کردکوی خبر داد:
جمالی فرماندار کردکوی و محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی از روند اجرایی عملیات اسفالت مسیر درازنو بازدید نموده و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۹۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 24 September 2017
جمالی فرماندار کردکوی و محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی از روند اجرایی عملیات اسفالت مسیر درازنو بازدید نموده و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفتند.

جمالی رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به ظرفیت و کارکرد اجرایی محور. "پارک جنگلی_ درازنو _ رادکان" , گفت; متاسفانه علیرغم اهمیت این مسیر و وجود شش روستای کوهستانی و مناطق گردشگری کم نظیر , سالهاست که این مطالبه زیرساختی منطقه ای معطل مانده بود.  الحمدا... مدیریت شهرستان در دولت تدبیر و امید, علیرغم محدودیت شدید اعتباری, با  پیش بینی اعتبار برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان, (طی سال 94 _ 600 میلیون, سال 95 _ 700 میلیون و سال 96 _ 1.6 میلیارد تومان) , بطور موکد و مستمر پیگیر اجرای ان بوده است.

فرماندار کردکوی افزود در برنامه ششم با تغییر عنوان پروژه,  "مسیر درازنو تا رادکان" نیز در موافقتنامه اعتباری اضافه شده است. که امیدوار است با نظر مساعد و همکاری خوب اداره کل راه و شهرسازی , ادامه مسیر نیز در چند فاز (تا سه راهی صدا و سیما,  تا سه راهی کنداب و تا رادکان) بزودی عملیاتی گردد.   بدین منظور از طریق اداره کل راه و شهرسازی پیگیریهایی از مدیریت سایر دستگاههای بهره بردار در منطقه درازنو,  در دست پیگیری است که الحمدا... موافقتهای اولیه اخذ شده است. 

 مهندس محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی نیز به هنگام بازدید عملیات اجرایی اسفالت مسیر  گفت: محور درازنو، به جهت حضور شهروندان در روستاهای بالا دست و تاسیسات مهم صدا و سیما و سایت هواپیمایی و همچنین از نظر گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است که  با اجرایی شدن این طرح ، در شکوفایی اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد اهمیت محور گردشگری شهرستان ایجاب میکند علاوه بر اعتبارات شهرستانی,  پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و سایر منابع نیز جهت تکمیل پروژه اسفالت تا برج تاریخی رادکان به عمل اید.

لازم بذکر است در این بازدید که معاون فنی اجرایی اداره کل راه,  بخشدار مرکزی کردکوی,  رییس اداره راه و شهرسازی  شهرستان و کارشناسان فرمانداری نیز حضور داشتند , علاوه بر بازدید از روند اجرای اسفالت, بمنظور بررسی شرایط ادامه کار, از ادامه مسیر تا سه راهی صدا و سیما و سپس سه راهی کنداب هم بازدید بعمل امد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار