تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 22 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ شهرام اميريان درگفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی وقوع سرقت هاي متعدد دوچرخه در مناطق مختلف شهر اراک در چند ماه گذشته بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: در روند برنامه ريزي تخصصي پليس براي شناسايي عاملان سرقت، سرانجام سارقي حرفه اي كه مردي جوان بود، شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي شهرستان اراك با اشاره به اعتراف سارق به 40 فقره سرقت دوچرخه در محله هاي مختلف شهر اراك خاطر نشان کرد: در تكميل تحقيقات پليس يك نفر خريدار دوچرخه هاي مسروقه نيز دستگير شد و تعداد زيادي از دوچرخه ها كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.

اميريان در ادامه با اشاره به اعترافات متهم پرونده گفت: رها كردن دوچرخه ها در معابر بدون رعايت كوچك ترين اصول بازدارنده و عدم به كارگيري حداقل ها در پيشگيري از سرقت دوچرخه ها از مهمترين عوامل زمينه ساز اصلي بروز اين سرقت ها بوده است.

اميريان در پايان با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار هاي پيشگيري ازسرقت ،هرگونه فعاليت وتردد افراد مشكوك را از طريق تماس با مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند و با توجه به توصيه هاي پليس بستر بروز سرقت را از مجرمان بگيرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار