خطیب نماز جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: خطیب نماز جمعه اراک با تاکید بر اینکه پشتیبان مسئولان و دستگاه های برقراری امنیت هستیم گفت: استان مرکزی باید امن ترین استان کشور باشد.
کد خبر: ۴۶۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 21 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه شهر اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی در دل منطقه پر آشوب و متلاطم خاورمیانه جز عظیم ترین نعمت ها به حساب می آید گفت: برقراری امنیت به معنای واقعی کلمه در جامعه مساله اول و جزء واجب ترین کارهای جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه اراک با تاکید بر اینکه استان مرکزی باید امن ترین استان کشور باشد افزود: پشتیبان مسئولان و دستگاه های برقراری امنیت هستیم و برخورد قاطع با افراد مخل امنیت را طلب می کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی به اشاره به اینکه آمریکا باید خواب ایجاد ناامنی در ایران اسلامی را به گور ببرد تصریح کرد: ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان با قدرت ایستادگی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود خواستار اقدام قاطع، شجاع و انقلابی مجلس و دولت در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شد و گفت: کابینه دولت دوازدهم باید کابینه کار، تلاش، مجاهدت، کفایت، درایت و لیاقت باشد.

وی خاطر نشان ساخت: مصالح و منافع ملی را نباید به سهم خواهی ها و باند بازی های سیاسی گره زد.

آیت الله دری نجف آبادی با اذعان به اینکه آمریکا ثابت کرده است قابل اعتماد نیست بیان کرد: آمریکا با نقض برجام و وضع تحریم های جدید بار دیگر کینه و خباثت خود را نسبت به ملت ایران به نمایش گذاشت و ثابت کرد نمی توان به آن اعتماد کرد و خوش بین بود.

خطیب نماز جمعه اراک با بیان اینکه همواره در خصوص آینده برجام و مذاکره با آمریکا نگران بوده ام گفت: دیگران جز توطئه و دسیسه کاری برای ایران اسلامی نکرده اند و همچون سالهای جنگ تحمیلی باید با تکیه بر توان و همت داخلی قله های رفیع موفقیت را فتح کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار