مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد ؛
تابناک مرکزی: تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان مرکزی و اداره کل شوراهای حل اختلاف استان مرکزی به امضای طرفین رسید.
کد خبر: ۴۶۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 19 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه تعاملات کمیته امداد با شوراهای حل اختلاف در کمک به خانواده های تحت حمایت موثراست گفت: یکی از برنامه های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش ها در رفع مشکلات مددجویان است که امیدواریم با افزایش تعاملات شاهد رفع مشکلات محرومان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استیفای حقوق محرومان افزود:  اولویت اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است و با حل مشکلات مددجویان در بخش های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آنها فراهم می شود.

موسی نژاد ضمن تشکر از شوراهای حل اختلاف به دلیل همکاری با کمیته امداد گفت: شوراهای حل اختلاف توانسته خدمات خوبی به خانواده های تحت حمایت ارائه کند و امیدواریم این روند همکاری تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام غلامرضاجلالی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان مرکزی نیز با اشاره به آمادگی کامل برای همکاری با کمیته امداد گفت: کمیته امداد در حمایت از محرومان  منشا خدمات موثری بوده است .

وی افزود: معرفی مددجویان به وکلای مستقر در شورا، همکاری لازم در پذیرش خانواده های نیازمند، مشاوره و معاضدت حقوقی با عدم اطاله در رسیدگی به دعاوی با حفظ کرامت مددجویان تحت حمایت از  تعهدات شورای حل اختلاف در این تفاهم نامه همکاری است.

شایسته ذکر است، این تفاهم نامه به مدت سه سال  به منظور ارائه خدمات حقوقی به کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت اعم از اختصاص شعبه به دعاوی امداد و مددجویان ، تسریع در رسیدگی وپیشگیری ازبروزمجدد آسیب در خانواده های تحت حمایت منعقد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار