آیین اختتامییه چهارمین دوره مسابقات قرآن بازنشستگان شهرداری تهران با تقدیر از ۶۰ چهره قرآنی در مرکز بین‌المللی همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 12 June 2017
آئین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه بازنشستگان، پرسنل سازمان بازنشستگی و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های آنها همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار  و از نفرات برتر این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات از منتخبان رشته‌های اذان، حفظ، ترتیل، شعر آیینی، نقاشی، خط، خادمان قرآن در فضای مجازی، هنرهای قرآنی، احکام، تفسیر و سیره معصومین تقدیر شد.

از نکات جالب در این مراسم، کسب رتبه های برتر حفظ توسط حافظان بالای ۹۰ سال و حضور پرشور نوه‌های زیر ۷ سال بود که به صورت ویژه در مراسم اختتامیه از آنها تقدیر شد.

همچنین از ۱۰ خانواده قرآنی که بیش از ۸ نفر از عضای خانواده به صورت فعال در مسابقات حاضر شده بودند، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی میان اعضای مختلف خانواده و ایجاد شور معنوی در بین همه افراد خانواده همچون بازنشستگان به عنوان پدربزرگ و مادر بزرگ، فرزندان و نوه‌ها به عنوان نسل جدید جامعه، به صورت ویژه تجلیل شد.

در این دوره از مسابقات قرآن بازنشستگان شهرداری تهران ۳۸ خانواده حضور داشتند که بیش از ۴ نفر از اعضای خانواده آنها در مسابقات شرکت کرده بودند.

در این مراسم،  مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی را افتخار سازمان بازنشستگی دانست و گفت: به لطف خدای متعال امسال چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در ۱۱ رشته اذان، تلاوت، حفظ یک جزء، احکام، تفسیر، سیره معصومین(علیهم‌السلام)، خوشنویسی، نقاشی، فضای مجازی و شعرآیینی با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده با موفقیت برگزار کردیم.

وی با اشاره به حضور بیش از هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات قرآن، از رشد ۸ برابری شرکت کنندگان این دوره نسبت به دوره اول مسابقات خبر داد و افزود: این استقبال و توجه به فعالیت‌های قرآنی و معنوی، تصمیم و اراده ما را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دینی و فرهنگی میان بازنشستگان و خانواده‌های عزیز ایشان، محکم‌تر می‌کند.

در این مراسم از «محمود معزز اردبیلی» با ۹۳ سال سن به عنوان پیشکسوت‌ترین شرکت‌کننده در مسابقات به صورت ویژه تقدیر شد.

از نکات قابل توجه این دوره مسابقات، می‌توان به حضور تمام رده‌های سنی در مسابقات از بازنشسته ۹۳ ساله تا نوه یک بازنشسته با ۴ سال سن اشاره کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بازنشستگان ، تهران ، قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار