شهید نبی‌الله صفری در وصیت‌نامه خود، کوتاه‌ترین راه رسیدن به «الله» را برای مخاطبانش بیان می‌کند.
کد خبر: ۴۳۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 07 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، شهید نبی‌الله صفری فرزند شعبان متولد سال 1339 در شهرستان گرمسار و دارای تحصیلات دیپلم بود که در دوم فروردین‌ماه سال 1361 در دشت‌عباس به شهادت رسید.

وی در فرازهایی از وصیت‌نامه خود آورده است: در این زمان که انقلاب اسلامی احتیاج به جان‌فشانی و ازخودگذشتگی دارد، درخت اسلام نیز احتیاج به آبیاری از خون شهیدان دارد.

این شهید یادآور شده است: من وظیفه شرعی و اسلامی خود دانستم که برای خدمت به آرمان‌های این انقلاب از طریق ارتش جندالله، دین خود را به میهن اسلامی و اسلام عزیز ادا کنم.

همچنین می‌خوانیم: وقتی انسان بر سر دوراهی قرار می‌گیرد، باید یکی از این دو راه را انتخاب کند؛ عزت یا ذلت، حسین یا یزید، تسلیم یا شهادت.

در ادامه آمده است: پس بدانید که من آگاهانه و با کمال اشتیاق، راه سرخ شهادت را که کوتاه‌ترین راه رسیدن به الله است، پیمودم.

در این وصیت‌نامه تصریح شده است: از پویندگان راه الله خواستارم، برای به ثمر رساندن این انقلاب، از هیچ‌گونه کوششی مضایقه نکنند.

دشمنان اسلام در هر لباسی ظاهر می‌شوند

شهید غلامعلی صالحی‌نژاد فرزند جعفر نیز متولد سال 1347 در شهرستان گرمسار بود که در 23 بهمن‌ماه سال 1363 در مهران به شهادت رسید.

وی در فرازهایی از وصیت‌نامه خود آورده است: به برادران و خواهرانی که در پشت جبهه هستند، سفارش می‌کنم لازم است که وحدت خود را حفظ کرده و همگام با روحانیت حرکت کنند.

این شهید می‌نویسد: همه مواظب باشند دشمنان اسلام در هر لباسی ظاهر می‌شوند تا به هر وسیله ممکن به مردم و انقلاب صدمه وارد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار