نتیجه تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان گفت:با اشاره به اینکه جامعه هدف حوزه بهداشت و درمان خانواده هایی هستند که بر اثر بیماری و مشکلات ناشی از آن سخت در مضیقه هستند ، افزود : وظیفه ما در قبال خانواده های تحت حمایت دارای بیمار این است که با نگاه مسئولانه به کار و فعالیت اثربخش و استفاده از تمامی ظرفیت ها کاری بکنیم که این افراد رنج دیگری به جز رنج بیماری را تحمل نکنند.
کد خبر: ۴۳۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 27 May 2017

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان گفت: به منظور رفع مشکلات درمانی خانواده های تحت حمایت این نهاد با ۷۸ مرکز درمانی در استان قرارداد همکاری منعقد شده است .

 
صفری با بیان اینکه برای ارائه خدمات موثر به جامعه هدف در حوزه بهداشت ودرمان نیاز است همدلی لازم بین مجموعه وجود داشته باشد ، گفت : با تغییر نگرش در کار و با فعالیت جهادی و داشتن تفکر بسیجی خدمات اثربخشی به مددجویان در حوزه درمان ارائه خواهد شد.
 
 
 

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف حوزه بهداشت و درمان خانواده هایی هستند که بر اثر بیماری و مشکلات ناشی از آن سخت در مضیقه هستند ، افزود : وظیفه ما در قبال خانواده های تحت حمایت دارای بیمار این است که با نگاه مسئولانه به کار و فعالیت اثربخش و استفاده از تمامی ظرفیت ها کاری بکنیم که این افراد رنج دیگری به جز رنج بیماری را تحمل نکنند.

صفری ادامه داد : بااین نگاه و استفاده از ظرفیت خیران و موسسات خیریه فعال در این بخش خدمات اثربخش و کارآمدی به بیماران نیازمند تحت پوشش کمیته امداد ارائه خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد هشت هزار و ۴۱۷ نفر از خدمات بیمه ای کمیته امداد استان بهره مند هستند ، افزود : با برنامه ریزی صحیح و فعالیت مناسب در حوزه درمان و با نگاه پیشگیرانه سطح سلامت این گروه از جامعه هدف ارتقاء خواهد یافت .

وی یکی دیگر از خدمات موثر کمیته امداد در حوزه بهداشت ، درمان و امور بیمه کمیته امداد را کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال عنوان کرد و ادامه داد : سهمیه استان در این  بخش ، کمک به بهبود تغذیه یک هزار و ۱۰۰ کودک نیازمند است که در حال حاضر تعداد یک هزار و ۴۲ نفر از این خدمت در استان بهره مند هستند .

 

صفری در ادامه تعداد بیماران خاص ، صعب العلاج  و سرطانی تحت حمایت این نهاد را ۷۶۸ نفر اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۷۰۴ نفر بیمار صعب العلاج ، سرطانی و دارای مشکلات جسمی و حرکتی بوده و ۶۴ نفر نیز دارای بیماری های خاص از جمله ام اس و بیماران دیالیزی هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی برای خدمت رسانی اثربخش به این بیماران ، تصریح کرد :مهم ترین نقطه امید و تکیه گاه کمیته امداد و بزرگترین سرمایه اجتماعی این نهاد مردم هستند و تبیین صحیح نیازها موجب خواهد شد مشارکت مردم نیز در کمک به بیماران خاص ، صعب العلاج و سرطانی افزایش یابد .

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار