تابناک مرکزی: فردي كه با درج تبليغ فروش كالايي در يكي از سایت‌های فروش كالا، مبلغي را دريافت و در تحويل كالا به فرد خريدار بدعهدي كرده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا شناسايي شد.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ‌سرگرد "مصطفي نوروزي” رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت:‌ چندي پيش شهروندي اراكي با مراجعه به پليس فتا اذعان داشت كه چندي پيش تبليغ فروش كالايي را در يكي از سایت‌های فروش كالا مشاهده كرده و طي تماس با شماره اي كه در اين آگهي درج شده بود، مبلغ كالا را به حساب فروشنده واريزي مي كند كه بعد از گذشت مدت زماني فروشنده، كالاي مورد نظر را به او تحويل نداده و بعد از آن ديگر پاسخگوي او نيست.

وي ادامه داد: بلافاصله پرونده براي بررسي به تيمي از كارشناسان پليس فتا استان ارجاع شد و در روند تحقيقات تخصصي اين فرد شناسايي و به پليس فتا احضار شد.

سرگرد نوروزي افزود: در روند بازجویی‌های انجام شده متهم به كلاهبرداري خود اعتراف كرد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي با تأکید بر ضرورت توجه بيشتر شهروندان در خريدهاي اينترنتي گفت:‌ شهروندان محترم در خريدهاي اینترنتی ترجیحاً از فروشگاه‌هایی که دارای وب‌سایت رسمی بوده و پس از تحویل کالا وجه كالاي خود را دریافت می‌کنند، استفاده كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار