رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در بهره گيري از فضاي مجازي آگاهي خانواده‌ها از مخاطرات و تهديدات فضاي مجازي از موضوعاتي است كه بايستي با آموزش‌های مستمر آسیب‌های آن را كاهش داد.
کد خبر: ۴۲۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 13 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ‌حجت الاسلام "عباسعلی شهیدی” در جمع خانواده کارکنان انتظامی استان مرکزی از فضای مجازی به‌عنوان فضای حقیقی غیر ملموس یاد کرد و به عنوان خناس یعنی دشمن نامرئی که هیچ کس نمی‌تواند تشخیص دهد دشمن است یا دوست نام برد .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در ادامه با اشاره به نوع فعالیت‌های مختلف در فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی و گستردگی مخاطبان این فضا گفت: لازم است که با آموزش و آگاهی ،خانواده‌ها با این فضا و مخاطرات پیش روی آن آشنایی پیدا کنند.

وی با اشاره به آيات سوره ناس افزود: که ناس با انسان و آدم متفاوت است و امروزه سه هزار اندیشه در دنیا ثبت شده است و آیه‌های این سوره به خاطر اطاعت پذیری از خدا و دوری از شیطان و شیطان‌پرستی است .

حجت الاسلام شهیدی همچنین به ارزش و جایگاه قرآن در زندگی شیعیان اشاره و اظهار داشت: قرآن برای زندگی در تمام ابعاد نقش دارد و کسانی که دارای روح بزرگ هستند هیچ‌گاه بدهکار نبوده و نیستند و برای روح بزرگ هیچ سرمایه ای با ارزش تر از قران نیست.

حجت الاسلام شهیدی همچنین افزود: وسوسه، ذهن انسان را عوض می کند و وسوسه خناس ذهن و اندیشه و فکر انسان را به خطر می اندازد و از نظر روح و روان کوچک می شود که در اینجاست که واژه مصباح جایگاه و ارزش خود را نشان می دهد و این نور نه زمان می شناسد و نه مکان .

وي افزود: این نور همان سرمایه‌های انسانی و امانتی است که در نزد شیعیان از رسول خدا باقی‌مانده است، یعنی استفاده از قران و عترت ،که هر کس در مسیر این نور قرار گیرد به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تقوا به انسان آزادی معنوی می دهد، یعنی او را از اسارت و بندگی هوا و هوس آزاد می کند، رشته آز و طمع و حسد و شهوت و خشم را از گردنش برمی‌دارد و به این ترتیب ریشه رقیت ها و بردگی‌های اجتماعی را از بین می برد. مردمی که بنده و برده پول و مقام و راحت طلبی نباشند، هرگز زیر بار اسارت ها و رقیت های اجتماعی نمی‌روند.

وی در ادامه به موضوع حاکمیت در جمهوری اسلامی نیز اشاره و بیان داشت: در کشور ایران حاکمیت ،حاکمیت الهی است و آن هم واسطه وجود ولایت مطلقه ولی‌فقیه می‌باشد.

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین به انتخابات و شرایط رئیس جمهور اصلح اشاره و حضور در انتخابات را برابر فرمایش رهبری وظیفه و تکلیف دانست و انتخاب اصلح را در بیانات رهبری می‌توان کامل درک کرد .

وي حضور پر شور مردم را در انتخابات را باعث دشمن هراسی و بر هم زدن نقشه‌های دشمنان دانست و از همه کارکنان و خانواده آن‌ها خواست با بصیرت و دید باز رئیس‌جمهور و نمایندگان شورای اسلامی شهر رو روستای خود را با معیارهایی که یک فرد اصلح می‌تواند داشته باشد انتخاب و در این حماسه بزرگ با حضوری پر رنگ شرکت نمایند.

این مقام مسئول با تبریک میلاد امام زمان (عج)، بیان داشت: قران و اهل بیت دو سرمایه بزرگ شیعیان می باشد و مهم این است که قابلیت و بهره‌گیری از اين سرمایه‌های الهي به چه شکل خواهد بود .

وی کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل اله خواند و گفت: اگر در مسير زندگي از خدا از قرآن ، عترت و اهل بیت فاصله بگیریم باید منتظر آسیب و شکست در زندگی باشیم.

حجت الاسلام شهيدي ادامه داد: انسان‌ها به خاطر ترس از خدا ، پاداش و دیگری که از همه مهم‌تر و زیباتر است به خاطر شایستگی اطاعت خداوند سر بر سجود می گذارند و چه خوب است که ما هم جز این دسته قرار بگیریم.

وي راه و رمز سربلندي و عزت در دنيا و آخرت را پيروي از قرآن و اهل بيت (ع) خواند و تصريح كرد: همه ما بايد با ايمان و عمل و حرکت به سمت اهداف دین مبین اسلام به سعادت الهي و معنوي نايل شويم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار