تابناک مرکزی: عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی، گفت: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در استان مرکزی، کاملا منطبق بر قانون بوده و حق هیچ داوطلبی تضییع نشده است.
کد خبر: ۴۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، محمدرضا منصوری در نشست مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها با کاندیداهای عضویت در شورا، در ساوه اظهار داشت: فرآیند بررسی صلاحیت ها داوطلبان انتخابات شورا در استان مرکزی بر مبنای استعلام از مراجع چهارگانه و مستندات موجود و کاملا منطبق بر قانون انجام شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت قانون مداری داوطلبان انتخابات شورا گفت: کاندیداها باید رعایت قانون را در تمام زمینه ها به ویژه تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار دهند و از انجام هرگونه بی اخلاقی، تهمت و تخریب به دیگران پرهیز کنند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای اخلاق و قانون، کاندیداها بایستی از دادن شعارها و وعده های غیرعملی و غیرمرتبط خودداری کرده و زمینه ای را ایجاد نکنند که اعتماد مردم سلب شود.

منصوری خاطرنشان ساخت: از طرف دیگر افرادی که از سوی مردم برای حضور در جایگاه شورا منتخب می شوند باید خود را وامدار ملت دانسته و همواره پاسخگو، متعهد و مسئولیت پذیر باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: شوراها به عنوان پارلمان های محلی جایگاه ویژه و مهمی در تصمیم سازی محلی دارند و قطعا خروجی فعالیت ها و تصمیمات آنها بر وضعیت مردم آن منطقه تاثیر زیادی دارد.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی، تصریح کرد: نامزدهای شورا باید اطلاعات روشنی در مورد مسائل حوزه خود داشته باشند و برای حضور در شورا، برنامه های اصولی ارائه دهند تا مردم نیز بتوانند با آگاهی و اطمینان در مورد انتخاب افراد اصلح تصمیم بگیرند.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: در زمینه مدیریت شهری هم اکنون ما نیازمند برنامه ریزی هایی هستیم که بیشترین ثمره و بهره وری را داشته باشند چرا که بهره وری پایین یکی از دغدغه های مدیریت شهری در حال حاضر است.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار