تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی؛
تابناک مرکزی: حسینخانی تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی با بیان اینکه هدف از مستند شهید بابایی نشان دادن این موضوع بود که رزمنده ها برای پول در سوریه حضور پیدا نمی کنند گفت: شهید بابایی نگرش من را نسبت به حضور رزمنده ها در سوریه تغییر داد تا جایی که خود داوطلب حضور در سوریه شدم.
کد خبر: ۴۰۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مظفر حسینخانی تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه این مستند با هدف کشیدن خط بطلان بر تفکر افرادی که گمان میکنند مدافعان حرم به دلیل مسائل مالی در جبهه های نبرد حاضر میشوند ساخته شده است گفت: بیست روز قبل از شهادت شهید بابایی برای تهیه مستند با ایشان آشنا شدم و با این هدف که نشان دهیم مدافعان حرم نه برای پول و ثروت که برای دفاع از اسلام و اعتقادات از عزیزترین انسان های زندگی خود می گذرند شروع به ساخت مستند کردیم.

تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم علیرضا بابایی با اشاره به اینکه موافقت شهید بابایی زمینه ساخت این فیلم مستند را فراهم کرد ادامه داد: با آغاز به کار تیم مستند ساز شهید بابایی عازم جبهه های نبرد شد و در حالی که باید در سوریه حضور پیدا می کرد با تغییر مکان ماموریت، عازم عراق شد و در منطقه فلوجه به شهادت رسید.

حسینخانی با تاکید بر اینکه اهل شعار دادن نیستم اما ساخت این مستند با اراده معمولی انسان ها شکل نگرفت و باید آن را اراده عوامل خارج از محدود جغرافیایی دانست که ما تنها آن را اجرایی کرده ایم بیان کرد: هیچ کدام از دیالوگ های این مستند دیکته شده نیست و کاملا واقعی است و بازیگران مستند در مقابل پرسش های مطرح شده اقدام به پاسخ دادن کرده اند.

وی از مخالفت خود قبل از آشنایی با شهید بابایی برای حضور افراد متاهل به عنوان رزمنده در جبهه های جنگ حق علیه باطل در سوریه خبر داد و تصریح کرد: اعتقاد داشتم بهتر است افرادی دیگری که متاهل نیستند در سوریه حضور پیدا کنند اما شهید بابایی نگرش من را تغییر داد تا جایی که خود داوطلب حضور در سوریه شدم.

حسینخانی مستند دراماتیک 80 دقیقه ای شهید مدافع حرم شهید بابایی را تولید شبکه آفتاب دانست و با گلایه از اینکه هیچ نهاد و ارگانی در ساخت این مستند نقش حمایتی نداشته است خاطر نشان ساخت: برای ساخت این مستند که نزدیک به هشت ماه زمان برده است ذره ای چشمداشت مالی وجود نداشته است ولی انتظار این بود برای ساخت این مستند دانشگاه اراک، بنیاد شهید و سایر دستگاه ها پا پیش بگذارند.

تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم علیرضا بابایی با تاکید بر اینکه امروز به دلیل عدم تبلیغات مناسب شهدای شاخص استان مرکزی را کسی نمیشناسد گفت: صدا و سیما به دلیل بودجه محدود به تنهایی نمی تواند مستند تمام شهدای مدافع حرم استان مرکزی را که هیچ فرقی با هم ندارند بسازد و این کار حمایت سایر دستگاه ها را طلب میکند.

از مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی در روز بزرگداشت شهید با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مسئولان در سالن پیامبر اعظم استانداری رونمایی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار