فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خبر داد:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ 5 نفر بر اثر گاز گرفتگي در دو حادثه جداگانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 27 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " پرویز اسدی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در حدود ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد روز جاری در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر حادثه گاز گرفتگی مردی 37 ساله و زنی 30 ساله در یکی از منازل مسکونی شهرستان ساوه بلافاصله تيمي از عوامل انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: سرانجام در بستر بررسي هاي كارشناسي های صورت گرفته مشخص شد که این افراد بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت و در نهایت گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: دیگر حادثه گاز گرفتگی نیز در حدود ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 به اطلاع پلیس این شهرستان رسید و بلافاصله تيمي از عوامل انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: دراین حادثه نیز مشاهده شد که یک زن 24 ساله و دو مرد 24 ساله و 25 ساله در یکی از شرکت های تولیدی روستاي يل آباد  شهرستان  ساوه در پی استفاده از وسیله گرمایشی نامناسب بر اثر گاز گرفتگی گریبان گیر مرگ شده اند.

سرهنگ اسدی افزود: مرگ افراد مذکور توسط کارشناسان تيم های اعزامی اورژانس 115 كه در محل حوادث حضور داشتند تأييد و سرانجام اجساد آنان با هماهنگي مقام قضايي برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پایان به شهروندان توصيه کرد که با توجه به ناپایداری شرایط جوی در فصل بهار، همواره در هنگام استفاده از وسايل گرمایشی، نکات ایمنی لازم را مورد استفاده قرار دهند تا هیچگاه در روزهای بی مانند بهاری، شاهد چنین حوادث ناگواری و فرا رسیدن خزان زندگانی هموطنان عزیز در آغاز سال جدید نباشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار