دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اهدای لوحی از تلاش‌ها و کوشش امام جمعه بوشهر در راستای توسعه فرهنگ قر آنی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 26 May 2015
تابناک بوشهر: به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، محمد رضا مخبر دزفولی در تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: خدا را شاکریم که استان بوشهر در سایه تدابیر جنابعالی و همدلی مسئولین و اصحاب قرآن استان ظل مدیریت جنابعالی گام‌های موثری را در رشد توسعه فرهنگ قرآنی برداشته است.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور افزود: رشد شاخص حافظین قرآن، ظهور قاریان ممتاز نوجوان و جوان این استان و درخشش آنان در مسابقات ملی و بین المللی نشان از حرکت استان به سمت شاخص های توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی آن منطقه دارد.

دزفولی ادامه داد: اقدام ارزشمند آن عالم جلیل القدر در تعیین شهریه ماهیانه برای قاریان ممتاز، نوجوان و خردسال استان، نشان دوراندیشی و ژرف‌نگری جنابعالی به سرمایه گذاری بر نسل آینده و تربیت استعدادهای درخشان دارد که بر خود فرض می‌دانم از تلاش های دلسوزانه و مدبرانه شما تقدیر و تشکر کنیم.

تقدیر مسئول جبهه حامیان ولایت استان بوشهر از آیت الله صفایی بوشهری

مسئول جبهه حامیان ولایت استان بوشهر در تقدیر از امام جمعه بوشهر آورده است: تلاش‌های صادقانه و خالصانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست، درود بر همت بلند و وظیفه شناسی تان.

یونس زارعی افزود: زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اثرگذار شما را ارج نهاده و وجودتان را مایه افتخار و مباهات کشور عزیزمان می‌دانیم. با وجود تلاشگران عزیزی همچون شما ایران اسلامی همیشه سربلند و پیروز در تمامی عرصه ها خواهد ماند.

وی گفت: چه غرور آفرین است عزیزی همچون شما که در کمال صداقت و درستکاری از بهترین سال‌های زندگی خود را در سنگر خدمت به مردم و جوانان استان بوشهر گذرانیده و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای از هیچ خدمتی دریغ کرده‌اید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار