تابناک مرکزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان مرکزی ۶۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی پزشکی در نوروز ۹۶ تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۳۸۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 04 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر فرزین خشنودی، با اشاره به اینکه ۲۵۰نیروی عملیاتی و ۴۶پایگاه سلامت در استان مرکزی آماده خدمات رسانی پزشکی در نوروز ۹۶ هستند، اظهار داشت: در سطح استان مرکزی ۶۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی پزشکی در نوروز ۹۶ تدارک دیده شده است.

 وی افزود: در ایام نوروز تمامی بیمارستان‌های استان مرکزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت، نظارت بر اماکن فروش موادغذایی و همین‌طور اماکن اقامتی در سطح استان به طور کامل انجام خواهد شد.

خشنودی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در خدمات رسانی نوروز، امدادرسانی به مسافران و حوادث جاده ای و شهری، ارزیابی وضعیت بهداشتی اماکن و اقامتگاه ها و نظارت بر تامین و عرضه داروی مورد نیاز را برعهده دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار