نخستین همایش تخصصی فناوری اطلاعات با استفاده از بستر وب به طور زنده تحت عنوان «وبینار» برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک : امیر سرکندی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس درباره این رویداد گفت: این وبینار به طور زنده با حضور شرکت کنندگان با استفاده از یک برنامه کاربردی به نام «همفا» برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نرم افزار «همفا» با همکاری مشترک این شرکت دانش بنیان و نهاد ریاست جمهوری طراحی شده است.

سرکندی تأکید کرد: این نرم افزار برای نخستین بار در اجلاس هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه نظام اداری کشور در ماه آبان رونمایی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان مطهر نت پارس گفت: این نرم افزار می‌تواند همزمان وظایف اطلاع رسانی و ثبت همایش‌ها، برگزاری همایش‌های زنده و ایجاد یک نمایشگاه زنده برای شرکت ها را انجام دهد.

وی افزود: ایجاد بستری مناسب برای معرفی شرکت ها و حمایت از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و تبادل ارتباط بین فعالان این بخش و دولت از دیگر اهداف طراحی این نرم افزار است.

سرکندی با اشاره به امکانات «همفا» برای برگزاری همایش در بستر وب گفت: ارسال و درج نظرات به طور زنده، ارسال و دریافت پیام اختصاصی، برگزاری همایش‌های زنده و دریافت عکس، فیلم و pdf از جمله این امکانات است.


منبع : صدا و سیما
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار