مدیر کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن؛
تابناک مرکزی: فرجی با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر استان مرکزی جزء پروژه های خوب ما محسوب می شود از بهره برداری 60 درصدی پروژه های مسکن مهر در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 27 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، تبسم فرجی مدیر کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به سقف تسهیلات مسکن مهر کشور اظهار داشت: سقف تسهیلات 40 میلیون تومان است و به شرطی این تسهیلات تعلق می گیرد که متقاضی پای کار موثر باشد و بالای 60 و 50 درصد پیشرفت داشته باشد تقسیط نشده باشد و بدون متقاضی هم نمیتوانیم تسهیلات را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان مرکزی تصریح کرد: پروژه های مسکن مهر استان جزء پروژه های خوب ما محسوب می شود و 60 درصد آن به بهره برداری رسیده است و باقی مانده آن بستگی به کمک بنیاد مسکن و استانداری دارد و مشکلات موجود خارج از بانک مسکن است و کمک و همکاری سازمان ها را می‌خواهد.

وی افزود: در کل کشور به 2 میلیون و 400 هزار واحد پروژه مسکن مهر تسهیلات پرداخت شده است و بانک مرکزی خط اعتباری اختصاص داده است که در آن سقف تسهیلات قابل پرداخت است و مشکلی هم بابت پرداخت تسهیلات نداریم اما به شرطی که پروژه هزینه باقی مانده داشته باشد و تکمیل نشده باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار