امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: آیت اله دری نجف آبادی با بیان اینکه ما از آمریکا جز دشمنی و عداوت چیزی ندیده ایم و نباید به آمریکا امید بست گفت: مردم ما امروز زیر برف و باران جواب تهدیدات ترامپ را دادند اگر راست می گویند حضور مردم را نشان دهند
کد خبر: ۳۷۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 10 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم ما امروز زیر برف و باران جواب تهدیدات ترامپ را دادند اگر راست می گویند حضور مردم را نشان دهند این ها کاه را کوه می کنند و کوه را کاه، تمام رسانه های آنان سعی می کنند چهره ملت ما را بد نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که  فقط 22 بهمن نیست که باید شعار انقلابی دهیم تصریح کرد: در همه عمر شعار و شعور انقلابی خود را نشان دهیم آمریکا سراب است آب نیست آب حیات یعنی اسلام، قرآن، کربلا و... ما از آمریکا جز دشمنی و عداوت چیزی ندیده ایم و نباید به آمریکا امید بست چه دولتمردان چه غیر دولت مردان همه باید پشت رهبری باشیم.

وی ادامه داد: اسلام دین صلح است ما دنبال جنگ و دعوا با همسایگان نیستیم، دوسال پیش عربستان که مسئول برقراری و تامین امنیت حجاج بود آن ها را به کشتن داد به بحرین، یمن و ... لشکر کشید آن ها خودشان داعش را تربیت کردند در حالی که ملت ما قصد سوء به هیچ کشوری را ندارد و پای آرمان های خود ایستاده است.

آیت اله دری نجف آبادی افزود: ملت ما که ملت آمریکا نیست ملت ما ملت بزرگ و وفادار به امام و رهبری است و زیر بار ذلت و تهدید نرفته و نمی رود، همه ملت ما امروز بسیجی است و همه خانواده ها پایگاه ضد آمریکایی اند و به بلوغ رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که زبان زور متعلق به زمان چرچیل و هیتلر است خاطر نشان کرد: رمز پیروزی ملت ما 3 چیز بوده است و آن هم اسلام، رهبری و حضور آگاهانه مردم است و همین عوامل هم عامل برقراری و تداوم نظام است.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب سکان دارکشی انقلاب اسلامی است و خبرگان رهبری هم مسئولیت عظیمی در این رابطه به عهده دارد و جوانان غیرتمند ما برای دفاع از امنیت، عزت و اقتدار ملی آمده اند فداکاری کنند ملت ما پیروز و سربلند خواهد بود.

آیت اله دری نجف آبادی با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: در اردیبهشت سال آینده انتخابات را پیش رو داریم که به اصطلاح گردش نخبگان، سیاسیون و ... است، انتخابات مظهر اقتدار ملی ما است نه مظهر دعوای سیاسی به این معنی که یک خدمتگذار شایسته را انتخاب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات ما بر اساس موازین اسلامی است در داخل هم باید هوشیارانه عمل کنیم که مبادا دشمنان توطئه کنند و اتفاقات 88 رخ دهد، ملت با آگاهی خود نشان می دهند که جایی برای تبلیغات سوء و نفوذ بیگانگان در سرزمین اسلامی نیست.

آیت اله دری نجف آبادی افزود: شعار امسال را فراموش نکنیم که رهبری فرمودند سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است این شعار یک ساله نیست 10 ساله است و همه باید در کاهش وابستگی، توسعه و عمران سهم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار