تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهوری در سفر به شهرکرد به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 09 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نخستین برنامه کاری دو روزه خود در چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه و گل افشانی نسبت به مقام این شهدا ادای احترام کرد.
چهارمحال و بختیاری دو هزار و 437شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
نخستین شهید دوازدهم بهمن سال 57 و نخستین دانش آموز شهید این روز از چهارمحال و بختیاری است.
معاون رئیس جمهوری چهارشنبه شب به منظور شرکت در ویژه برنامه های دهه فجر چهارمحال و بختیاری وارد فرودگاه بین المللی شهرکرد شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد مورد استقبال قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و تعدادی مدیران چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای شهیدان، افتتاح پروژه های شهرستان های بروجن و لردگان، دیدار از پروژه بزرگ پتروشیمی لردگان و شرکت در جشن های گرامیداشت سی و هشتمین فجر پیروزی از مهمترین برنامه های روز نخست سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به شهرکرد است.
دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرکرد، دیدار با خانواده دو شهید و بازدید از مجتمع گردشگری سامان از برنامه های روز دوم سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به شهرکرد محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار