مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:
تابناک مرکزی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت مردمی مهم‌ترین قدرت ایران در مهار توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۵۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام صفرعلی مرادی بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران بصیرت در اراک اظهار کرد: مردم ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره نشان دادند که به سلاح بصیرت مجهز هستند و با برخورداری از این سلاح توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی تصریح کرد: آنچه توانست در دی ماه 88 طومار فتنه‌گران را در هم پیچیده و بار دیگر دشمنان نظام را دلسرد کند، بصیرت و هوشیاری مردم بود که این مهم بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب در جریان انتخابات سال 88 با هدف نفوذ وارد عمل شده و قصد براندازی نظام را داشتند، خاطرنشان کرد: حوادث فتنه 88 طرحی برنامه‌ریزی شده در عرض چند سال بود که به بهانه تقلب در انتخابات رخ داد، اما خوشبختانه با حضور یکپارچه مردم در نهم دی ماه نقش بر آب شد.

مرادی افزود: خلق حماسه نهم دی ماه بار دیگر ثابت کرد که ملت فهیم ایران اسلامی همواره حامی ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی هستند و هیچ‌گاه دست از نظام و آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از یک میلیارد مسلمان در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند که بسیاری از آنان تحت سیطره مفتی‌های خودفروخته وهابیت هستند که این باعث شده مبانی دین اسلامی را درستی درک نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مفتی‌های خودفروخته درک دست و شناخت صحیحی از آیات الهی نداشته و بر اساس خواسته‌های دشمنان اسلام حرکت می‌کنند، بیان داشت: روحانیون و علمای جوامع اسلامی موظف هستند اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار