به دنبال بارش برف و همچنین برودت هوا در استان، مدارس برخي از شهرستان هاي استان تعطيل اعلام شد.
کد خبر: ۳۴۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 17 December 2016
به گزارش تابناک تبریز،  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان،به دنبال بارش برف و برودت هوا در استان، مدارس هفت شهرستان استان در روز یک‌شنبه 28 آذرماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس اخبار تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 28 آذرماه به شرح ذیل است:

مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی شهرستان هوراند، در بخش مهربان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان هریس مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شده و مدارس مقطع ابتدائی ومتوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی شهرستان چاراویماق تعطیل و مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان رأس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در بخش خواجه مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شده و همچنین در منطقه ترکمان چای مدارس کلیه مقاطع مختلف تحصبلی مناطق شهری و روستائی تعطیل است.

یادآور می‌شود تا به این لحظه هیچ اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس تبریز از طرف مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش اعلام نشده است.

در شهرستان اهر مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی تعطیل اعلام می‌‌شود.

در عشایر مدارس مقاطع پیش دبستانی تعطیل اعلام شده و همچنین در نظرکهریزی کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شد.

مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و مدارس تمامی مقاطع مناطق روستائی هشترود تعطیل اعلام شد و  مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

در شهرستان سراب مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم (هم شهری و هم روستایی) در ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستائی کلیبر نیز تعطیل اعلام می‌شود و مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستائی در ساعت 9 شروع خواهند شد.

در بخش کندوان میانه مدارس مقاطع پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه اول تعطیل  هستند.

 
هیچ کدام از مدارس تبریز تعطیل اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
مدرسه های خود jبریز چه طور تعطیله؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :