مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ؛
تابناک: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا و دومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+من که در اراک برگزار شد در آیین اختتامیه این جشنواره‌ها نفرات برتر را معرفی کرد.
کد خبر: ۳۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 09 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حمید کربلایی حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و رئیس جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا پیش ازظهر امروز در آیین اختتامیه این جشنواره ملی عکس با اشاره به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا با حضور ۳۹۸ عکاس در دو بخش حضور و غیر حضوری در اراک برگزار شد، که در پایان ۲ هزار و ۱۹۵ فریم عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کربلایی حسنی افزود: اعضا هیات داوران جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا را آقایان افشین شاهرودی، مجید ناگهی و فرهاد سلیمانی تشکیل دادند.

وی با اشاره به نفرات برتردر بخش غیر حضوری جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا گفت: سید محمود حسینی از اراک، حمید سبحانی از اراک شایسته تقدیر اعلام شدند و نفر اول حسین اسماعیلی از تهران، نفر دوم آرش صحرا نورد از اراک و نفر سوم روح الله صالحی از اراک به عنوان عکاس برگزیده معرفی شدند.

رئیس جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا خاطرنشان کرد: در بخش حضوری نیز علی کریمی و سروش جوادیان هر دو از اراک شایسته تقدیر معرفی شدند و حسین حبیبی نژاد، سید مهرداد شریفی و امیر قادری هر سه هنرمند از اراک به ترتیب عنوان های اول تا سوم جشنواره را بدست آوردند.

کربلایی حسنی با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان در این جشنواره گفت: سعید عبدالحمیدی وحمید رضا مجیدی عکاسان پیشکسوت استان مرکزی نیز به عنوان شورای سایت گزاری در جشنواره من و شهر، زشت و زیبا تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: در راستای جشنواره ملی عکس دومین جشنواره ملی کاریکاتور نیز با 490 اثر از ۱۴۱ هنرمند برگزار شد.

رئیس جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا با اشاره به تعداد آثار راه یافته به بخش داوری گفت: در پایان ۹۷ اثر به نمایشگاه راه یافتند و ۴۰ اثر نیز شایسته چاپ کتاب جشنواره معرفی و شش اثر نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

کربلایی حسنی تاکید کرد: علی شعبانی از اراک دبیر جشنواره، سید مسعود شجاعی مدیر خانه کاریکاتور ایران، مسعود ضیایی از اصفهان و مهدی عزیزی از اراک داوران این جشنواره بودند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری اراک با اشاره به نفرات برتر در دومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+من گفت: مریم یزدانی از اصفهان، سهیل محمدی از اراک و علیرضا پاکدل از مشهد به ترتیب عنوان های اول تا سوم این جشنواره را به دست آوردند.

وی در ادامه افزود: محمد شکرایی و معصومه سادات موسوی از اراک و ناصر مقدم از زنجان شایسته تقدیر این جشنواره معرفی شدند و همچنین حمیدرضا خسروان ۱۱ ساله و محمد امین خسروان ۱۵ ساله به عنوان جوان ترین شرکت کننده گان این جشنواره تجلیل شدند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار